سلام

من یه دختر مانتویی ام ولی مانتو تنگ و رنگ جیغ اصلا ندارم به جاش مانتو سورمه ای و مشکی هم ندارم. لباسای من همه رنگ روشن و تقریبا گشادن. تو دل باز نیستن اگرم باشن زیرشون خیلی بلنده. همیشه شال یا روسری رنگ مانتو میپوشم کاملا مقیدم به شدت محرم نامحرم و حلال و حرام سرم میشه از ۸ سالگی اهل نماز و روزه کامل بودم حتی قضای روزه هامم میگیرم  البته خانوادم خیلی مذهبی ان و خودم در کل میتونم بگم معمولی ام با گذشته ی کاملا پاک. از پسرایی هم که دنبال دختر چادری ان به شدت بیزارم چون میدونم اگه دختر بودن چادر نمیپوشیدن.

من به تازگی کارمند شدم و دانشجوی دکترام و سنم ۷ سال کوچکتر خودم میزنه. اینو ۹۹ درصد ادمای اطرافم میگن.

من رویاهای خیلی بزرگی دارم که هیچ کس با من نه همکاری میکنه نه تشویقم میکنه و نه پول بهم قرض میده . منظورم بیش تر با پدرمه که منتظره من ازدواج کنم و پول هدر ندم ولی به جاش یه جهیزیه ی عالی بهم میده.

دوست دارم طرفم هم مثل خودم خانواده ی خیلی مذهبی داشته باشه ولی خودش بازتر باشه. گذشتش کاملا پاک باشه مثه خودم. زیبا باشه مثه خودم. مهربون و پرحرف و پرانرژی و با احساس باشه مثه خودم. با معرفت و با وجدان باشه مثه خودم.دست و دلباز و با اهداف بزرگ باشه مثل خودم. البته خیلی زرنگ تر از من باشه چون خودم خیلی آدم تنبلی بودم تو پول در آوردن. یعنی ذهنم برای پول درآوردن کار نمیکنه. و این منو آزار میده. همیشه شب امتحانی بودم ولی با نمرات خوب و دقیقه ۹۰ بودم و دوست ندارم طرفم این طوری باشه. زود از کوره در میرم و دوست ندارم طرفم این طوری باشه. همیشه خیلی ساده بودم دوست دارم طرفم زرنگ و آبدیده باشه ولی سالم و پاک. خودم قد بلند نیستم ولی از بقیه ی نظر اوکی ام و دوست دارم طرفم بلند قامت باشه که منو مثل عروسک بلند کنه. خیلی آرزو دارم با یه نابغه ی کامپیوتر و خوشتیپ و با کلاس ازدواج کنم که ویژگی های بالا رو داشته باشه. یعنی این آرزومه.

از ۱۰۰ نفر که برای خواستگاری زنگ زدن به ۱۰ نفر اجازه ملاقات دادیم که اونا منو نپسندیدن علتشم نمیدونم البته به طور کلی از من پایین تر بودن (مذهب، ظاهر، وضع مالی ) یا دختر چادری میخواستن.

آقایون بگن من یه آدم پر توقع هستم ؟


مرتبط:

ازدواج با دخترانی که اشتباها به کم توقعی معروف شدند

نامزدم بیشتر از حد انتظار ازم توقع داره

بعد از عقد متوجه شدم که خانمم پر توقع و ولخرجه

توقعات عجیب دختران و پسران امروزی

مدرک گرفتن دختران باعث میشه توقعات شون بالا بره ؟

این که خواستگار ماهی 4 میلیون درآمد داشته باشه توقع زیادیه ؟

توقعات دخترانی که پدرشون درآمد کمی داره در چه هست ؟

توقع بالاست؟ مهریه زیاده ؟ پاشو برو یه جا دیگه خواستگاری

می خوام توقعم رو برای ازدواج کردن پایین بیارم

چه توقعاتی از همسر آینده تون دارید ؟

من با داشتن همچین معیارهایی پر توقعم؟!

توقعاتی که از طرف مقابل برای ازدواج دارید رو خودتونم دارید ؟

یه دختر مطلقه باید سطح توقعاتش رو در ازدواج مجدد پایین بیاره ؟

با توقع کم زندگی خوبی داشته باشیم

توقعات خانم های مذهبی از خواستگارشون چی هست ؟

توقعم از دید دختران تهرانی در چه حده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج (۶۸ مطلب مشابه)