سلام
حقیقتش مبحثی را میخواهم مورد بحث بگذارم که میدونم خیلیا نظراتشون متفاوت از همدیگه است .
سوال : گناهان اجتماعی امروزه نتیجه مردان بد یا زنان بد؟
متشکر میشوم اگر اول توضیحاتمو بخونید بعد نظر خودتونم بدید.
توضیحات :
راستش خیلی زیاد شدن در شهر های بزرگ ایران ( اسلامی ) که زنان شدیدا بد حجاب شدن و تا حد زیادی بی عفت. کلاس کار بعضی از دختران و پسران ما شده داشتن دوست دختر و دوست پسر و مطمئنم بعضی از شما افراد تو این دام افتادید ( با توجه به پست هایی که در این باره است ).
راستش بعضیا میگن مردا نباید نگاه کنن!!! در کمال تعجب من یه مثال میزنم : کسی که دم در خونه شما دستشو میذاره رو بوق شما نباید گوش کنید یا اون باید دستشو از روی بوق برداره؟ جواب با خودتون اما اینو بدونید مشکل از نگاه مردا هم هست ولی بنظر من درصدش خیلی خیلی کمتر از بی حجابیه.
مشکل مردا این روزا چشم چرانی شاید باشد ولی در مرحله اول بی غیرت شدن است. کسی که میذاره خانمش یا خواهرش با یک وضعیت افتضاح بیاد بیرون زمینه رو برای گناه فراهم کرده اما نه بوسیله چشم بلکه بوسیله ذهن فاسد و بی غیرت. راستشو بخواهید من واقعا متاسف میشم که بعضی ها میگن : (( حجاب چون اجباریه تاثیر عکس داره همونطور که هر چیزی که اجباری باشه و ازش جلوگیری بشه تاثیر عکس داره)) !!!

و مجددا یک مثال :
من شمارو میبرم به یه ساختمان 8 طبقه و در بالای پشت بام با شما هستم و به شما میگم به هیچ عنوان از اینجا پایین نپر چون میمیری!! من در اصل از شما جلوگیری کردم ولی ایا شما میپری پایین؟ یقینا پاسخ شما منفی است چون شما صد در صد اینو میدونید که اگر پایین بپرید یعنی خطوط صاف دستگاه ها در بیمارستان برای شما .
منظور از مثال من این بود که هر چیزی ازش جلوگیری بشه همراه دادن اطلاعات درست و منطقی قطعا نتیجه منفی نخواهد داشت و نتیجه 100% مثبته اما ما اینجا یه روند جدید رو در دنیا پیش رو داریم و اون اینه :
لجاجت مردم و تمایل به دنیا. مردم ما با اینکه فواید حجاب رو میدونن ولی بازم رعایتش نمیکنن چون واسشون همین الان مهمه ( همون طور که برای مثلا امریکایی ها و مسیحی های تحریف شده هست) و اونها یه جوری حس پس زدن اسلامو دارن ( که مشکل از خودشونه بنظر من ). بعضیا کلا میخوان مخالفت کنن با حق مثلا سفیانی.
با اینکه اسلام ناب حضرت محمد (ص) رو دید بازم نیومد سمت اسلام چرا ؟ چون لجاجت بر اون حاکم بود. متاسفانه ما تحت حمله فرهنگی هستیم و میتونم بگم کلا نابود شدیم در این زمینه با توجه به وضع افتضاح سینما و جامعه و مهمونیا و ...  .
من هنوزم نمیتونم باور کنم که ما از بوسنی باختیم ولی مردم ریختن تو خیابونا شادی میکردند. ما تیم اخر گروه شدیم ولی مردم خوشحال بودند. حقیقتی که من در این چند سال متوجه شدم اینه که بعضی از مردم ما افسار گسیخته شدند و فقط میخوان روزاشون بگذره و براشون اهمیتی نداره که چه بر سر اسلام و ایران و فرهنگ میاد و این افسار گسیختگی زن و مرد نمیشناسه و متاسفانه حتی قشر کودک ما رو هم در بر گرفته.
راستش این اخراش یه جورایی مثل در و دل بود ولی ممنون میشم نظراتتون رو درباره این متن و سوال بگید.

پیشنهاد :
با یه مذهبی نما که گناه می کنه ، چه طور برخورد کنیم ؟
مسبب گناه خودارضایی زنان بعد ازدواج مردان هستند ؟
نمی خوام در گناه دسته جمعی شریک باشم
گناه های جنسی خانوما به آقایون هم ربط داره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)