سلام به اهالی خوب خانواده برتر

من دختری ۲۳ ساله هستم و امسال لیسانسمو گرفتم. بیرون از خونه بین دوستام دختری آروم و ساکتی ام. با همه برخورد خوبی دارم تا حالا با هیچکدوم از دوستام بحث و دعوا نداشتیم.

ولی توی خونه پرخاشگرم. کافیه یکیشون یه چی بگن تا من بپرم بهشون، واقعا درمونده شدم از رفتارم چون بعدش فورا پشیمون میشم و استغفار میکنم و وقت دعوا بهشون توهین میکنم حتی به پدر و مادرم . توهینایی که هیچوقت تو خونمون نبوده .

تنها چیزی که همیشه تو خونمون بوده بی مهری و سردی بین اعضا بوده و از بچگی محبت آنچنانی ندیدم... الان چیکار کنم خودمو کنترل کنم وقت دعوا؟ مخصوصا با پدر و مادرم ،‌ جدیدا نامزدی کردم و یک بار هم با نامزدم دعوام شد و نتونستم خودمو کنترل کنم . واقعا دست خودم نیست وقت دعوا انگار تا طرف رو تخریب نکنم آروم نمیشم..میترسم این رفتارم به زندگی آیندم لطمه خیلی بزرگی وارد کنه..

منی که بیرون خونه ساکت و سر به زیرم این جوری ...

لطفا راهنماییم کنید دوستان. فقط سرزنشم نکنید که من خودم به ثانیه نکشیده شرمنده و پشیمونم..
و با پاسخ های کلیشه ای مثل خودت رو به خدا نزدیک کن و نماز بخون و قران و ... منو مواجهه نکنید چون تا جایی که بتونم خودم رعایت میکنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)