سلام دوستان

من دختری بالای 30 هستم و نتونستم ازدواج کنم. شرایط خوبی دارم و تا حالا هم با پسری نبودم. یه سوالی هست که ذهنمو مشغول کرده خواستم شمام نظر بدین شاید بهتر بتونم کنار بیام .

سوالم اینه ؛

آیا این که ما میگیم قسمت نشده مصلحت نبود آزمایش الهیه آیا فقط بصورت عمده برای دهه 60 و اواخر 50 هست ؟ بحثم دهه نیستا بازم نیاید بگید ولی میگم بیشتر تو این دهه با مشکل مواجه ان... ایا واقعا قسمته ؟ حکمته؟ صلاحه ؟ یا ما خودمونو گول میزنیم.

گاهی بعضیا صبر میکنن و مثلا 28 ازدواج میکنن خب ادم میگه تاخیر ولی دختر 34 ساله 37 ساله و 40 ساله اخه دیگه شورش در اومده.. پس کی مادر شه؟ گاهی میگم دهه 70 یعنی صلاحشون به زود رفته فقط ما صلاحمون به موندنه ؟ نمیدونم از تنهایی و فشار چه فکرا که نمیکنم..

من همه راهها رو رفتم نشد.. دوستای متاهلم میگن قسمته یهو همه چیز جور میشه ولی این جور شدن هیچ موقع در مورد من تا حالا رخ نداده؟

یه عده میگن تعدیل ملاک ..اخه ملاکم تا یه جایی قابل تعدیله بعدشم وقتی نه تو به دلته نه طرف به زور که نمیتونی نگهش داری...

سالهاس از خدا خواستم حتی یادمه 10 سال پیش نماز غفیله میخوندم 6 سال پیش هر روز میرفتم امامزاده گریه و دعا ..اما هر ختم و دعایی ..ولی اب از اب تکون نمیخوره..دوستام مثل اب خوردن ازدواج کردن بچه دار شدن مال من نمیشه که نمیشه..
اخه من مجرد چه کنم؟ بجز سایت چه کارا انجام بدم.. نگید ظاهر اراسته و تو اجتماعات ..چون همه این راهها رو رفتم..حتی شده یکی دوباری کلن ملاکام رو کم کردم چون طرف به دلم نشسته بود. حتی اونم پیگیر بود ولی یهویی در حالی ک قصد ادامه داشتیم محو شد..یه بار قرانو باز کردم یه چیزای بدی در اومد.. چرا به چشم پسرا نمیام ؟

بقیه ام فقط میگن چرا ازدواج نکردی و نصیحت..اما دست خیر ندارن یه قدم بردان... خانواده و فامیلم تعطیل .

به نظرتون واقعا اسمشو چی میشه گذاشت ؟


بیشتر بخوانید ...

دیگه نمیکشم، دیگه نمیخوام این زندگی رو ...

همه چیزمون رو الکی و برای هیچ باختیم

سهم من از این زندگی فقط کلفتی پدر و مادرم هست

نمیدونم سرنوشتم چرا اینجوری شد ؟

سر طبیعی ترین مسائل زندگی جیگرم خونه

این که یه دختر مجرد خونه بگیره و مستقل بشه بده ؟

چطور خانوادم رو قانع کنم که سر کار برم ؟

صبح تا شب توی خونه حسرت زندگی دوستانم رو می خورم

چرا منو کسی نمیخواد؟ ، این سوال شده عقده

تنها چیزی که تا آخر عمر با منه حسرته

درد و دل یه دختر دهه شصتی

یک دخترم که در آستانه 30 سالگی دچار بحران شدم

دختر 28 ساله ای هستم که دیگه هیچ هدفی ندارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه) مسائل دختران دهه شصتی (۴۸ مطلب مشابه)