سلام

دلم گرفته از دست شوهرم، دلم ازش پره یا سرکاره یا توی تگلرامه و داره میخنده . ولی منو بچشو اصلا نمیبینه اگه کنارش ماها جون بدیم هم ما رو نمیبینه محبت کردن و یه کلمه حرف خوب زدن هم که اصلا وجود نداره مگه زنها از مردهاشون بجز محبت چیزی میخوان ؟ من همونم ندارم .

من همه جوره به فکرشم ولی شوهرم اصلا براش مهم نیست که چی میگم یا چی میخوام همین که غذاش آماده باشه و حمومش به راه براش کافیه ، ولی مگه من دل ندارم ؟ مگه زندگی تو همین چیزها خلاصه میشه ؟ مگه توی این تلگرام کوفتی چی داره که از وقتی اومده زندگی ما رو جهنم کرده ؟

قبل تلگرام همه چی بهتر از الان بود ،هزار بار با هزار مدل بهش گفتم که دست از این گوشی برداره ولی گوش نمیده و سرم داد میکشه ولی دیگه نمیخوام ازش محبت گدایی کنم میخوام فراموش کنم که یه روزی شوهرم خوب بود میشه بهم بگید چه چیزی رو جایگزین محبت شوهرم کنم یا چه جوری فراموش کنم که باید منو دوست داشته باشه و یه توصیه به آقایون وبلاگ که میخوان ازدواج کنند اگه میخوان بعد ازدواج وقتتون رو به جای اینکه به زنتون اختصاص بدین برید تو فضای مجازی هیچ وقت ازدواج نکنید .

به خدا شکستن دل زنتون هم حق الناس به حساب میاد من اینجا داره دلم میترکه اون وقت شوهرم با یه آدم دیگه داره بگو بخند میکنه آخه این انصافه امیدوارم تمام شبکه های مجازی نابود بشه .


مرتبط :

کانال های مستهجن تلگرام رو با گزینه پورنوگرافی ریپورت کنید

وایبر ، واتس و تلگرام رو حذف کنید

چرا بعد از خروج کامل از تلگرام تا 20 دقیقه وضعیتم آنلاینه ؟

نرم افزار تلگرام یا موبوگرامی که شماره تلفن رو مخفی کنه سراغ دارید ؟

تلگرام ، روش های هک و جلوگیری از هک شدن آن

نحوه حضور دختران در تلگرام و قضاوت در مورد آن ها

چرا به اندازه ی تلگرام واسه امام زمانمون ارزش قائل نیستیم؟

کانال های دروغگوی تلگرامی

شکایت از ارسال کننده پیام های تهدید آمیز در تلگرام

می ترسم از طریق تلگرام یا موبوگرام هک شده باشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)