سلام عزیزای خانواده برتر

امروز میخوام از یه درد بزرگ بگم براتون . شاید تکراری باشه اما درد و دغدغه ی خیلی از آدم هاست .

من دنبال تسکین نیستم کار از این حرفا گذشته ، فقط میخوام به عنوان یه خواهر کوچیکتر بهتون توصیه و نصیحتی بکنم . طرف صحبت من بیشتر متاهلا و کسانی که بچه دارن یا  میخوان متاهل بشن یا بچه دار  بشن هست .

والدینم با سهل انگاریاشون  روحمو نابود کردن . هیچ وقت اونجور که باید مراعاتمونو  نمیکنن . تو خونه ی ما اتاق جدا و خصوصی معنایی نداره از بچگی اکثر وقتا با پدر و مادرم تو یه اتاق میخوابیدیم چون خونمون کوچیک بود .

بعدها که خونه ی بزرگتر هم گرفتیم این موضوع بینشون جا نیفتاد که اتاق والدین باید جداباشه یه کاری میکردن که مجبور بشیم تو یه اتاق بخوابیم مثلا زمستون فقط حال به اندازه ی کافی گرم بود و اتاق دیگه سرد.

اولین بار دوم راهنمایی بودم متوجه رابطشون شدم فرض کنین من باهاشون تو یه تو یه رختخواب بودم یه پتو میکشیدن سرشون عین خیالشون نبود منم مجبور بودم برم زیر پتو و الکی خر خر کنم که مثلا خوابم .

حالم خیلی بد میشد  هر دفعه که با هم رابطه برقرار میکردن تا یک هفته پرخاشگر و عصبی میشدم و خودخوری میکردم . حتی یه بار تو ۱۵ سالگی  برادرم چون گرماییه تو اتاق سرد خوابیده بود و من مجبور شدم با اینا بخوابم  .

من این بار خواستم خودمو هوشیار نشون بدم تا یکم حیا کنن اما دیدم فایده ای نداره اینا دوباره شروع کردن . دوست داشتم سرمو بکوبم به دیوار . یعنی اینا درک نمیکنن یه دختر ۱۵ ساله عقل داره ، شعور داره ، میفهمه ؟

سرمو محکم تو بالش فرو میکردم که صداشونو نشنوم . این پروسه ادامه داشت تا اینکه تو ۱٨ سالگی دانشگاه یه شهر دیگه قبول شدم و الان تو خوابگاهم فقط تابستون و تعطیلات میرم خونه. هر جوری شده میخوام واسه ارشد بازم برم یه شهر دیگه .

من میدونم اگه صد تا اتاقم داشته باشیم بازم مراعاتمو نمیکنن . هیچ وقت نمیبخشمشون گر چه من به انحراف کشیده نشدم اما روح و روانم به فنا رفت . از رابطه جنسی متنفرم باعث شدن از جنس مرد متنفر بشم . به چه حقی باهام اینکارو کردن ؟

چون پدر و مادرن باید هر کاری دلشون میخواد بکنن ؟ اینارو گفتم تا واسه بقیه عبرت بشه . شما را به مقدسات تون جلو بچه هاتون رعایت کنید نذارین مثل من بشن شاید بگین بچه ست یا خوابه نمیفهمه .

اما باور کنین بچه ها متوجه میشن اما از ترس خودشونو میزنن به کوچه علی چپ، خواهش میکنم مراقب رفتارتون باشین ، من  که هیچی بدبخت شدم اما دلم نمیخواد بچه ی دیگه ای عین من بشه .


بیشتر بخوانید ...

دختری 29 ساله ام که جهیزیه ندارم، به ازدواج کردن امید داشته باشم؟

یه بغض سنگینی رو گلومه که فقط خدا حالم رو میدونه و بس

دیگه نمیکشم، دیگه نمیخوام این زندگی رو ...

همه چیزمون رو الکی و برای هیچ باختیم

سهم من از این زندگی فقط کلفتی پدر و مادرم هست

نمیدونم سرنوشتم چرا اینجوری شد ؟

سر طبیعی ترین مسائل زندگی جیگرم خونه

این که یه دختر مجرد خونه بگیره و مستقل بشه بده ؟

چطور خانوادم رو قانع کنم که سر کار برم ؟

صبح تا شب توی خونه حسرت زندگی دوستانم رو می خورم

چرا منو کسی نمیخواد؟ ، این سوال شده عقده

تنها چیزی که تا آخر عمر با منه حسرته

درد و دل یه دختر دهه شصتی

یک دخترم که در آستانه 30 سالگی دچار بحران شدم

دختر 28 ساله ای هستم که دیگه هیچ هدفی ندارم


مرتبط با تربیت جنسی دختران:

نگران عواقب خودارضایی دختر 9 ساله ام هستم

به دختر 11 ساله ام اطلاعات جنسی دادم اما ... !

خدا یه دونه میکاره تو شیکم مامان

یه دختر 6 ساله دارم که موقع خواب ...

دختر 5  6 ساله رو چطوری با پرده بکارت آشنا کنیم؟

مادر سرزمینم، مسائل جنسی رو به دخترت آموزش بده

چه باعث می شه که دختر 3 ساله با آلتش بازی کنه؟

پاسخ به سوالات جنسی یه دختر 5 ساله

آموزش به کودکان در مورد آزار جنسی

چطوری به بچه هامون در مورد عوارض خودارضایی هشدار بدیم؟

دختر 8 ساله ای دارم که دور از چشم ما ...

یه دختر شش ساله دارم که خودارضایی میکنه

سهل انگاری بدی کردم، زندگی دختر خردسالم نابود میشه؟

به دخترهای 10 الی 14 ساله چه اطلاعاتی باید بدم؟

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند؟

چه زمانی باید نگران این باشم که ممکنه دخترم به خودارضایی روی بیاره؟

دختر 5 ساله م ما رو در حال رابطه ی کامل دید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه)