با سلام

پسری 30 ساله هستم. دو ساله شرایط ازدواجو دارم. کارشناسی ارشد از دانشگاه معتبر، از کارمندان پر درآمد دولت ، ظاهر مناسب و معمولی قد بلند و برعکس خونواده م مذهبی نیستم ولی اهل هیچ خلافی نبوده و سالم زندگی کردم و به اصلاح بچه مثبتم. با وجودی که انسان کامل وجود نداره ولی مشکل خاصی چه به لحاظ جسمی و چه رفتاری حداقل از نظر خودم ندارم.

چند بار خواستگاری رفتم، با وجودی که یکی دو  تاشونو خودم هم نپسندیدم ولی همه جواب رد دادن. خودم فکر میکنم دلیلش روراست بودن و صادق بودنمه . چون رک و صادقانه هر چی بودم و هستمو گفتم، حتی بعضی حساسیت ها و نقاط ضعفمو.

به هر حال خیلی سرخورده ام. از اینکه می بینم اطرافم افرادی هستن که دختر باز بودن، بعضا سیگار مواد مخدر الکل مصرف می کردن، از لحاظ تحصیلی، عرضه، هوش و ... و حتی بعضا ظاهر از من پایینتر بودن، و فقط صرفا به خاطر تواناییشون تو مخ زدن و دروغ گفتن تونستن به دختر دلخواه و ایده آلشون برسن.

نمی دونم، کاری که کردم درسته یا نه؟ آخه صداقت برا دخترا از معیارای اصلیه (به گفته خودشون)، ولی در عمل دوست دارن دروغ بشنون و کسایی که فقط حرفای قشنگ ولی پوچ میزنن موفق ترن. بخدا پسرای خوب تو این زمونه خیلی مظلومن، کم دختری پیدا میشه که ظاهربین نباشه.

به نظرتون چیکار کنم. چجوری خودمو معرفی کنم که هم دروغ نگفته باشم و هم دل طرف مقابلو بدست بیارم ؟ اصلا ممکنه ؟

ممنون


پیشنهاد :

راهنمای ترک عادت زشت دروغگویی

راهنمایی در مورد توبه از دروغ و جبران گذشته

مچ گیری قبل از ازدواج - علائم دروغگویی با توجه به زبان بدن

مچ گیری قبل از ازدواج - نشانه های دروغگویی در گفتار

به خاطر دروغ های نامزدم دارم به جدایی فکر می کنم

حد و مرز صداقت قبل از ازدواج

در خواستگاری دروغ گفتن نشانه ی نداشتن صداقت هستش ؟

شروع زندگی با دختری که صداقت نداره عاقلانه است ؟

صداقت خواستگارم منو دو دل کرده!

در مورد بیماریم( اختلال دو قطبی) ، چقدر باید صداقت داشته باشم ؟

چرا بعضی ها برای صداقت احترام قائل نیستند ؟

دروغگویی بعضی از دختران دوست پسر دار به خواستگار

دروغ هنگام تحقیق در خواستگاری

خواهشا در جلسه خواستگاری راستش رو بگید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای پسران) (۷۰ مطلب مشابه)