با سلام خدمت همه

چند ساله قصد ازدواج دارم، ۲۳ سالمه کارمندم، خونه و ماشینم دارم، چهره و ... هم خوبه مذهبی نیستم ولی خدارم میشناسم، یعنی یه جورایی پیش نیازها برای شروع زندگی رو دارم...

حالا مشکل اینجاست که هر کاری میخوام انجام بدم هزار مشکل داخلش پیدا میشه و با چندین دفعه رفت و آمد و پیگیری با بدبختی حل میشه شما از ارسال یه تاییده ساده از طرف پست بگیرید تا همین ازدواج ...

مثلا ماشین میخوام بخرم کلا تو بازار نیست میشه ، بعد که من خودمو میندازم تو قرض فراوون میشه.. اینا یکی دو دفعه نیستا ...

قضیه ازدواجم از این بدتره همه میگن دختر فراوونه ولی کو کجاست؟ تو فامیل و آشنا دختر نداریم میگم نداریم یعنی واقعا نداریم کوچکترین دختر ۶ سال از من بزرگتره.. همسایه ها دختر ندارن بقیه اهل محل رو هم زیاد نمی شناسم ...

اینا به کنار دانشگاهمم تک جنسیتی بود، حالا با تلاش خودم اگر با خانومی اشنا شدم و به دلم نشسته یه مشکلی پیش میاد که نمیشه مثلا یکیش که کلیم با هم تفاهم داشتیم به دلیل اینکه مذهبون فرق میکرد خانواده ها قبول نکردن... یا من خوشم میاد متاهله یا... یکی میاد یه سنگی میندازه ...

همین چند روز پیش از یکی از همکارام خوشم اومد که اونم راضی بود رفتم جلو فهمیدم ازم یه سال بزرگتره حالا من مشکلی نداشتم ولی ایشون گفتن از بعدش میترسن نشد دیگه ... . خلاصه خر من از کره گی دم نداشت شما بگید چیکار کنم ؟ چرا اینجوریه وضعیت ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)