سلام دوستان عزیز خانواده برتر....
واقعا نمیدونم دلیل این همه اتفاق هایی که واسم میافته چیه، ادم ناامید نیستم ولی شما باشید  این همه گره تو زندگیتون پیش بیاد،چی کار می کنید، سی سالمه ،خدا رو شکر کار و تحصیلات خوبی دارم و تنها دلخوشیم همیناست.

ازدواجم اصلا جور نمیشه خیلی توسل کردم تو این همه مدت از ۲۰ سالگی خیلی ها رو بهم معرفی کردن ولی همش رفت وامد بی خود وبی نتیجه بود،شرایط اونایی که به من میخورد بعد از یک جلسه میرفتن،اونایی هم که میپسندیدن کم بودن و با من اختلاف داشتن از لحاظ تحصیلی، فرهنگی، یا کار درستی نداشتند.

این اواخر یک خانواده خوب که کسی اونا رو معرفی کرده بود به خواستگاری اومدن با اینکه پسرشون گفته بود من پس انداز کمی دارم نه خونه دارم نه..ماشین نه.... ولی سعی میکنم پولا جمع کنم تا بتونیم زندگیمونو شروع کنیم، نمیتونم جشن عروسی بگیرم و طلای انچنانی بخرم و... من اصلا دختر پر توقعی نیستم فکر میکردم که  هر دوتامون کار می کنیم زندگیمونو میسازیم،ایشون لیسانس بودند و من فوق لیسانس ،خودمم اهل تجملات و زندگی های پر زرق و برق نیستم، دنبال زندگی و ارامش در کنار همسرم هستم برام اخلاق و رفتارش اولویت داره،میدونم اگر تمام ثروت دنیا رو هم داشته باشی ولی طرف مقابل اخلاق خوبی نداشته باشه زندگیت جهنم هست..

با تحقیقاتی که کردیم همه اون و خانوادشو تایید کردن، ولی در طی دوره شناخت و اشنایی متوجه شدم ادم بد اخلاق و مغروری، هنوز نامزد نکردیم درباره خانوادم خیلی بد قضاوت میکنه و...
با خانوادم و مشاور که صحبت کردم و راهنمایی گرفتم صلاح دونستیم که اشنایی ادامه ندیم ...

 نمیدونم چرا اینجوری چرا شانس ندارم، با اینکه توقعاتمم کمه و اخلاق واسم مهم ولی ادم خوبی سر راهم قرار نمیگیره.. من دنبال ارامشم دنبال کسی هستم که ازلحاظ عاطفی و روحی منو درک کنه...این توقع زیادی؟ 

خوشبختانه بخاطر شغلم  تو اجتماع هستم و ادم خوش برخوردیم و اهل دوستی های الکی هم نبودم و موردهایی که بهم معرفی میکنن از همین طریقه...

ولی چرا اونایی که شرایطشون بامن جوره سر راه من قرار نمی گیرن...
اطرافمو می بینم دوستامو با شرایط همانند خودم ... ( از لحاظ خانوادگی، تحصیلی، شغلی، ظاهر و چهره و ..)

با موردای هم شان خودشون ازدواج کردن. ولی واسه من همش مانع همش گره.‌‌‌... دیگه از این وضعیت خسته شدم خیلی دعا میکنم سوره های قران مثل یس و... رو تا چهل روز میخونم به ائمه توسل می کنم التماس خدا میکنم که یه فرد صالح سر راهم بذاره...

واقعا چرا بین منی که این همه مدت صبر کردم و دست از پا خطا نکردم با کسی که راحت خودشو عرضه کرده و الان ازدواج کرده تفاوت نیست؟ 

صبرم رو دارم از دست میدم میترسم از راه راست منحرف بشم...خیلی سخته خودتو پاک نگه داری تو  جامعه ای که پیشنهادهای مختلف بهت میشه.... دست و دلم به هیچ کاری نمیره‌.. انگیزمو دارم از دست میدم، مدام به این موضوع فکر می کنم و افسوس میخورم...

پر گویی و جسارتم و ببخشید ... از اینکه وقت گذاشتید و صحبت هامو  خوندید بی نهایت ممنونم ...


مرتبط :

چرا خدا ما رو از همه آرزوهامون محروم کرده؟

چرا خدا کمکم نمیکنه ازدواج کنم؟

چرا خداوند بعضی آدمها را مادر زادی دوست نداره؟

خدا کجایی؟ این سوال منو له کرده ...

خدایا... یه دنیا دل گرفته ام

چی کار کنم خدا من و خانوادم را ببینه ؟

هیچ وقت از خدا نا امید نشید

چرا خدا یه کاری برای ما نمیکنه

صدامو داری خدا جونم؟

خدا کجاست که صدامو نمی شنوه؟

چرا خدا همش میگه نه ؟

چرا هر چی میگم خدا گوش نمیده ؟

خدا منو دوست داره یا نه؟

از خدا دلگیرم ... چرا جوابمو نمیده ؟

خدا واقعا از خلقت من چه هدفی داشته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)