سلام

دو تا سوال دارم .

1. میخواستم بدونم چطوری میشه برای شوهر رقصید و لوندی کرد وقتی اسلام رقص رو حرام میدونه و میگه فقط برای همسرت باید برقصی

2. آیا رقصیدن تو جایی که فقط خودم باشم و آهنگ بذارم و تمرینی برقصم حرامه ؟ من تو رساله گشتم نبود  .

خب وقتی رقص زن مقابل زنان دیگر و یا برادر و محارم دیگر غیر از همسر حرامه ، خب ما مذهبی ها کجا این چیزا رو یاد بگیریم تا بتونیم گاهی برا شوهرمون خودمونو لوس کنیم و براش برقصیم ؟

من تو عمرم یک بار و فقط یک بار رقصیدم اونم عروسی بهترین دوستم که زیاد بلد نبودم خجالت کشیدم :( بعدشم که رساله رو دیدم خیلی پشیمون شدم از کارم چون حتی تو عروسی خواهر برادرام نرقصیدم این چیزا رو بلد نیستم

ممنون

مرتبط:

آقایون عموما از چه رقصی خوششون میاد؟

شب عروسیم حتما باید با خانمم برقصم؟

چطور خانومم راضیش کنم برام برقصه؟

رقص معمولی یه دختر چادری در عروسی اشتباهه؟

هر رقصی حرام نیست

یه مرجع تقلیدی که رقص و موسیقی رو جایز میدونه معرفی کنید!

یه دختر رقص بلد نباشه خیلی ضایع است؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)