سلام
خوبین دوستان؟
من یه دختر 18 ساله هستم که خیلی پر انرژیم ...
با وجود اینکه چادریم و حجابمو رعایت می کنم ولی خیلی از آهنگ شاد خوشم میاد و اهل بزنو برقصم...
یه سوالی برام پیش اومده...
که ذهنمو بد جوری درگیر خودش کرده!
راستش من آدمیم که عقیده دارم آدم باید همونی که هست و نشون بده نه یه شخصیت غیر واقعی!
خدا رو شکر اعتماد به نفسم خوبه و نگران این نیستم که مردم چی دربارم می گن...
دختر باوقارم ولی زیاد اهمیت به حرف مردم نمیدم چون میدونم در دروازه رو می شه بست ولی در دهن مردمو ن...
حالا اون چند شب پیشا عروسی داشتیم عروسی پسر همسایمون....
بزنو برقصم بود...

مختلط نبودا!
بعد من پاشدم و همراهیشون کردم با دوستم  . دوستم نشست ولی من بازم رقصیدم خیلی عادی مثه خیلیای دیگه.... آخه توی چنین عروسیایی کسی به کسی نیست هر کسی داره برا خودش میرقصه...
از نظر منم ادم اگه بخواد خجالتی بازی در بیاره و همش فکر حرف مردم باشه هیچ جا بهش خوش نمیگذره!!!
من با وجود اینکه اصلا جلف بازی در نمیاوردم و فقط خیلی عادی برای خودم میرقصیدم بدون هیچ اشکالی ولی دوستم یه کمی مسخره کرد منو !
من بهش گفتم چرا مسخره می کنی مگه من کار اشتباهی انجام دادم!؟
ولی هیچی نمی گه!
کار من اشتباه بوده ایا؟!
به نظر شما ادم توی چنین مجالسی اگه عادی برقصه بدون جلف بازی و برای خودش اشتباهه؟!
مردم فکر بد می کنن دربارش؟؟
در صورتی که کسی اونجا منو نمی شناخت به غیر از چند نفر !!
توی مجالس شادی ادم باید شادی کنه دیگه!!!
+لطفا کسی نیاد بگه اهنگ حرامه چون من قبول ندارم این چیزا رو و لطفا خانوما در این باره ...
فکرمو خیلی مشغول کرده این مسئله ...


مرتبط:

آقایون عموما از چه رقصی خوش شون میاد؟

شب عروسیم حتما باید با خانمم برقصم؟

چطور خانومم راضیش کنم برام برقصه؟

هر رقصی حرام نیست

خانم های مذهبی کجا باید رقصیدن رو یاد بگیرن؟!

یه مرجع تقلیدی که رقص و موسیقی رو جایز میدونه معرفی کنید!

یه دختر رقص بلد نباشه خیلی ضایع است؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)