سلام

من یه دختر مذهبی و چادریم . گاها پیش اومده وقتی وارد یه مغازه میشم ( یا دکتر یا عابر بانک یا ... کلا هر جایی که لازمه فروشنده و منشی یا آدما حتما به آدم توجه کنند) فروشنده دیر جواب میده یا بی حوصله و بد جواب میده انگار میخواد بگه چیزی برای فروش نداریم.

اصلا یه جوری برخورد میکنه انگار ارث پدرشو ازم طلب داره!! از همه بدتر وقتیه که یه خانم جوون با کلی آرایش و موهای بیرون ریخته و تیپ فلان وارد میشه اون وقته که نوبت و رعایت نمیکنه و اول به اون خانم جواب میده !!!

این اتفاق گاها تو صف عابر بانک و جاهای دیگه اتفاق افتاده که کلا بعضیا منو نادیده میگیرن و حقمو میخورن. البته این فقط مشکل من نیست ها!! بین دوستای هم تیپ خودم از این اتفاقات زیاد میفته.

از انصاف نگذرم این وسط هنوزم آقایونی پیدا میشه که به خانمای چادری احترام خاصی میذارن مثلا وقتی دور عابر بانک پر از نامحرمه و من مجبورم با فاصله بمونم وقتی نوبتم میشه کل آقایون کنار میرن تا کارم رو انجام بدم. ( اینو گفتم که حقشون ضایع نشه:))

حالا سوالم از خانما اینه:
تا حالا از این اتفاقات واستون افتاده؟ چیکار کردین؟ خیلی بدم میاد حقم خورده بشه ولی خب به دلیل بعضی مسائل نمیتونم با نامحرم کل کل کنم و اعتراض کنم ( کلا سعی میکنم در حد ضرورت صحبت کنم ) شما چه برخوردی میکنین؟ بعضی وقتا واقعا کاری از دست آدم برنمیاد :(

و اما سوالم از آقایون:

واقعا چه دلیلی داره که با خانمای چادری این رفتارو میکنن ؟

یه عده میان میگن تو رو خدا ساپورت نپوشین، فلان نکنید اینجور نباشید و ... یه عده هم کمترین حق خانمای چادری رو رعایت نمیکنن!!!

این صحبتم با آقایونیه که با خانمای چادری مشکل دارن:

آخه منی که با حجاب کامل میام بیرون و هزار جور سختی رو متحمل میشم جدای اینکه دستور خدا رو اطاعت میکنم به خاطر نگاه و ایمان و دل شماییه که تو جامعه دنبال یه لقمه نونید!! این برخوردتون انصافه ؟

من پا رو دلم میذارم و تو اوج جوونی زیباییمو میپوشونم ( و شاید حالا حالا قسمتم نشد ازدواج کنم تا زیبایی جوونیمو برا همسرم به نمایش بذارم ) به خاطر دل اون جوونیه که موقعیت و شرایط ازدواج رو نداره تا با دیدن من اذیت نشه و گناه نکنه چرا باید حقم نادیده گرفته بشه؟!!!


پیشنهاد :

پسرها توی یه دختر چادری چی می بینند که اصرار بر آشنایی دارند؟

هنوز دختر چادری و مومن و ساده پوش برای ازدواج پیدا نکردم

دیدگاه شما در مورد دخترای چادری ساده، شیک و معصوم

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

درسته که دخترای چادری خواستگاراشون بیشتره؟

می خوام یه خانم از قشر مذهبی و چادری برای ازدواج انتخاب کنم

چطور نظر یه دختر چادری بدون آرایش رو برای ازدواج جلب کنم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)