با سلام
وقت بخیر دوستان
من دختر 17 ساله ای هستم. به یه مشکل خیلی بزرگی برخوردم، خواهشا کمکم کنید.. از ابتدای همین امسال کف دست هام به شدت عرق میکنه و خیس میشه. استرس هم اصلا ندارم. ولی خب خود به خود خیس میشه. قبلا این طور نبودم، ولی از امسال این طور شدم.
چند سال پیش موقع ای که تو کلاس درس بودم با اینکه درس خون بودم ولی  استرس داشتم دست هام خیس میشد ولی امسال مدام خیسه. میخواستم بپرسم کسی میدونه علت عرق کردن خود به خود دستها و مدام خیس بودن اون رو؟

اینکه دست هات همیشه عرق کنه و خیس باشه ربطی به بیماری و یا یه مسأله پزشکی مثل ناراحتی قلبی و عروقی و.... نداره؟ اصلا مشکل جدی ای هست یا نه؟ لطفا بهم کمک کنید دارم دیونه میشم!
مرسی

مرتبط:

موقعی که هیجان زده میشم عرق می کنم

تجربیات شما در مورد تعرق زیاد و بوی بد دهان

بخاطر مشکل بوی بد عرقم دارم افسردگی می گیریم

استفاده از عمل جراحی برای درمان مشکل عرق کردن دست ها

تجربیات شما در مورد تزریق بوتاکس برای درمان عرق کردن کف دست

دلیل بد بو شدن عرق بدن با وجود رعایت بهداشت شخصی

مشکل عرق کردن کف دست رو در جلسه خواستگاری باید مطرح کنیم ؟

بخاطر مشکل بوی بد عرقم دارم افسردگی می گیریم

زیر بغلم حتی مواقعی که عرق نمیکنم یه بوی بدی میده

کسی اصلا از پد ضد عرق استفاده کرده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)