سلام

من یه دخترم ،20 و خورده ای سن دارم و مشکلم اینه که از بچگی تا الان کف دستام به شدت عرق میکنه به طوری که مواقع استرس یا گرما از کف دستام قطرات عرق چکه میکنه و در حالت طبیعی هم کف دستام دائم خیس . این مسئله برای من شده یه دغدغه و همه زندگی منو تحت الشعاع قرار داده  و به خاطرش خیلی عذاب میکشم و اعتماد به نفسم در روابط اجتماعی کم شده. دکتر هم زیاد رفتم ، محلول موضعی ، قرص ، حتی 12 جلسه فیزیوتراپی iontophoresis  انجام دادم ولی متاسفانه بی فایده بوده .

از درمان های گیاهی مثل حنای بی رنگ ، بادمجان ، چای هم استفاده کردم که باز هم بی نتیجه بوده . تا اینکه من الان تصمیم گرفتم آمپول بوتاکس کف دستام تزریق کنم که میگن جلوی تعریق کف دست میگیره اما اثرش موقتی و نهایت 6 ماهه. 

من در موردش از یه متخصص پوست در کانال تلگرام شون سوال کردم ، ایشون به من گفتن در حال حاضر بوتاکس بهترین درمان برای تعریق بیش از حد و بیمارایی که انجام دادن راضی هستن . اما من خودم تو سایت های مختلف که سرچ کردم و نظرات برخی از متخصصان پوست خوندم نوشتن از عیوب بوتاکس ، ضعف عضلانی دست هست چون این آمپول خاصیت فلج کنندگی داره.

حالا واقعا موندم چکار کنم حرف این سایت ها رو گوش کنم یا حرف اون دکتره که میخوام پیشش برم. لطفا اگه کسی مثل من این مشکل داشته و بوتاکس تزریق کرده یا در اطرافیانش کسی سراغ داره منو راهنمایی کنه.
از وقتی که گذاشتین ، سپاسگزارم


مرتبط:

موقعی که هیجان زده میشم عرق می کنم

تجربیات شما در مورد تعرق زیاد و بوی بد دهان

بخاطر مشکل بوی بد عرقم دارم افسردگی می گیریم

عرق کردن دست ها ربطی ناراحتی قلبی و عروقی و ... نداره؟

استفاده از عمل جراحی برای درمان مشکل عرق کردن دست ها

دلیل بد بو شدن عرق بدن با وجود رعایت بهداشت شخصی

مشکل عرق کردن کف دست رو در جلسه خواستگاری باید مطرح کنیم ؟

بخاطر مشکل بوی بد عرقم دارم افسردگی می گیریم

زیر بغلم حتی مواقعی که عرق نمیکنم یه بوی بدی میده

کسی اصلا از پد ضد عرق استفاده کرده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)