سلام

ببخشید یه سوال داشتم. شما ها هم اینطوری هستین که زیر بغلتون حتی مواقعی که عرق نمیکنین یه بوی بدی بده ؟

میدونین من حتی گاهی برام پیش میاد که  بعد از حموم هم زیر بغلم بو میده... البته اینم بگم که موهای زاید رو زود به زود میگیرم و عرق کردنم هم طبیعیه .

مخصوصا وقتی موهاش میخواد در بیاد که بوش شدیدتر میشه. ببخشید من واقعا نمیدونم خودم حساسم یا مشکل خاصی دارم یا باید کار خاصی انجام بدم.

اگه از مام استفاده نکنم که دیوونه میشم یعنی معتاد شدم بهش یه چند وقتیه. ممنون میشم پست بشه تا دوستان محترم راهنماییم کنن.

مرتبط:

موقعی که هیجان زده میشم عرق می کنم

تجربیات شما در مورد تعرق زیاد و بوی بد دهان

بخاطر مشکل بوی بد عرقم دارم افسردگی می گیریم

عرق کردن دست ها ربطی ناراحتی قلبی و عروقی و ... نداره؟

استفاده از عمل جراحی برای درمان مشکل عرق کردن دست ها

تجربیات شما در مورد تزریق بوتاکس برای درمان عرق کردن کف دست

دلیل بد بو شدن عرق بدن با وجود رعایت بهداشت شخصی

مشکل عرق کردن کف دست رو در جلسه خواستگاری باید مطرح کنیم ؟

بخاطر مشکل بوی بد عرقم دارم افسردگی می گیریم

کسی اصلا از پد ضد عرق استفاده کرده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)