سلام 

وقت همه ی دوستان بخیر.

من در رابطه ی آشنایی با یک آقایی هستم که همسن و هم رشته هستیم. من از ظاهر و و رفتار و شرایط ایشون خیلی خوشم اومده و ایشون هم اون طور که میگن از من خیلی خوش شون اومده.

فقط من این وسط یک مشکلی دارم. اون هم اینه که من اینستاگرام ایشون رو فالو کردم و متوجه شدم که ایشون حدود دو سال یا یک سال و نیم پیش خیلی پست ها و جملات عاشقانه می نوشتند. برام سوال شد و ازشون پرسیدم، گفتن عاشق دختر خاله شون بودن که به هم نرسیدن و دختر ازدواج کرده.

این موضوع خیلی منو ناراحت و دو دل کرد که آیا به این رابطه آشنایی ادامه بدم یا نه؟ البته قصد هر دوی ما ازدواج هست و این ثابت شده. فقط قصد داریم کمی بیشتر با روحیات و شخصیت همدیگه آشنا بشیم.

سوالی که دارم از خانم ها و آقایون اینه که درست هست که آدم ها عشق اول شون رو فراموش نمی کنن؟ با این که ایشون میگن خدا رو شکر نشده و تفاهم نداشتیم و این ها، میگن اولش سخت بود ولی الآن فراموش کردم امّا من حس می کنم این که عشق شون توی فامیل هست ممکنه دردسرساز بشه و حس خوبی ندارم. نمی دونم چکار کنم و چه تصمیمی بگیرم!

ممنون از نظرات تون.

 

فراموشی عشق قبلی افکار مزاحم :

بخاطر عشق قبلیم دیگه نمیتونم عاشق بشم

چگونگی حذف صحنه ی ناخواسته از ذهن

خلاص شدن از افکار ناخواسته ای مثل عشق قبلی، خاطرات بد و ...

با خاطره های عشق قبلی چه کار باید کرد ؟

روز اول فروردین یاد عشق قدیمی افتادم

فکر میکردم عشق اول رو فراموش کردم ولی ...

عشقم ازدواج کرد، چه جوری فراموشش کنم ؟

میخوام فراموشش کنم اما ...

برای فراموش کردن یک شخص آیا راه حلی دارید؟

چطوری کسی رو که دوسش دارم فراموش کنم ؟

ذکر یا دعا برای فراموش کردن کسی سراغ دارید ؟

من نمیتونم عشق اولم رو فراموش کنم

مگه عاشق میتونه معشوق رو فراموش کنه ؟

راه فراموش کردن یا متنفر شدن از یه نفر چیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)