سلام به همه

لطفا راهنماییم کنید که واسه عقد محضری زیر چادر سفید چی باید پوشید ؟ فقط والدین حضور دارن در محضر. بعضیا میگن مانتو شلوار سفید بعضیا میگن کت شلوار ، من خیلی هیکلم ریزه قدم 160 و وزنم 46 خیلی از کت شلوار بدم میاد یعنی اصلا به هیکلم نمیخوره.

لطفا هر کی میدونه زیر چادر سفید چی باید پوشید بهم بگه . و اینکه اگه جایی تو تهران میشناسین که میشه به راحتی لباس رو گیر اورد بهم بگین چون ما شهرستان زندگی میکنیم و در حالت عادی من واسه خرید هر چیزی باید کلی بگردم تا پیدا کنم هم سایزم گیر نمیاد هم سخت پسندم. میخوام جایی باشه که تنوع زیاد باشه و بتونم سریع خرید کنم .
مرسی از همه.

مرتبط:

با 60 میلیون وام ازدواج، چی بخرم که جهازم کامل بشه؟

چند وقت دیگه عروسیمه و میخوام جهیزیه ام رو کامل کنم

با 10 میلیون وام ازدواج، جهیزیه چی بخرم ؟

کسی میدونه قیمت جهیزیه کامل الان چنده؟

برای خرید جهیزیه از هر جنسی چه مارکی بخرم ؟

کمک کنید یه جهیزیه کاملا ایرانی بخرم

در جهیزیه چه چیزهایی مهم و واجبه ؟!

قوانین تهیه ی جهیزیه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)