سلام

تازه نامزد کردم قراره چند ماه دیگه عروسی کنیم . نامزدم خوشبختانه یا بدبختانه وضعش خیلی خوبه خدا رو شکر ، ما هم خوشبختانه یا بدبختانه وضعمون متوسط رو به پایینه .

حالا خدا خواست ما یه شوهر خوب با وضع خوب گیرمون اومد . حالا میخوام بگم که بابام پولی برای تهیه جهاز نداره و دلم به وام ازدواجم خوشه که خدا رو شکر شده ده میلیون . من با این پول آخه چی بخرم ؟ دیگه پولی جز این ندارم .

حالا خوبه شده ده تومن اگه سه تومن بود چی؟! بخدا بعضی شبا گریم میگیره این ده تومن چی میخواد بشه ؟ البته اینم بگم که یخچال و تی وی و فرش و لباسشویی  با نامزدمه که قبول کرد بخره ، ولی حالا بقیشو چجوری جور کنم با این پول ؟

تازه غصه ی قسطاشم میخورم که چجوری بابای بیچارم بده ؟ دلم میسوزه براش خیلی پیر شده . کمکم کنید راهنماییم کنید که چیکار کنم ؟ خیلی دلم برای خودم میسوزه بهترین روزای زندگیم با غمه . میترسم بعدا سرکوفت بشم . البته خونواده ی شوهرم خیلی مهربونن ولی بازم میترسم چیزی بگن .

کمکم کنید اول خدا بعدم شما


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جهیزیه (۳۶ مطلب مشابه)