دوستان سلام ...

من ان شاء الله قراره ازدواج کنم " از صمیم قلب دعا میکنم همه ی بچه های مجرد خانواده برتر ازدواج کنن

من بجز خودم دو تا برادر دیگه دارم مجردن که ازم بزرگترن و به نوعی وقت ازدواجشونه . برای همین نمیخوام پدرم  تحت فشار بمونه برای جهیزیه ، رک بگم بیشتر از ۲۰ میلیون اونم قرض و وام میتونن جهیزیه برام بخرن ...
چند وقت پیش یه پست بود راجع به جهیزیه اصفهانی ها ... اصلا من اونو خوندم پاک خفه شدم تو خودم ... 

من بچه اصفهان نیستم .. ولی هنوزم تو شوک صد میلیون و..... جهیزیه های اونا ام ...
میشه خواهش  میکنم برام خوب توضیح بدید تو جهیزیه چه چیزایی مهمه و واجبه ؟! اونا رو بخرم ...

کلا اهل تجملات نیستم ، همه چیز ساده و شیک دوست دارم ... ولی اصلا سر رشته تو خرید نداریم .... مامانمم بنده خدا سنش بالاست و کلا طفلک میگه من پول میدم تو برو بخر ....
یعنی صفره صفریم تو این چیزا ... اصلا خرید سر خرید ، خرید سر عروسی ...... اینا چیه اند؟! چه چیزایی میخرن؟!  از وسایل های خونه چی ها باید خرید؟! چه مارک هایی ؟!

کلا سردرگمم ، خواهشا فکر کنید برای خواهر یا دختر  خودتون میخوایین خرید کنید . من چه کار کنم؟!
یادتون نره خیلی گرون نگید ...
بچه ها مبل نخریدن فقط مبل  بده؟!
یا به جا میز غذاخوری یه میز کوچولو بخریم ؟ مثل این فیلم های کره ای هست میشینن رو زمین غذاشون رومیزه میخورنش... بهتر بلد نیستم مثال بزنم... ببخشید ...
اصن به ادم میخندن بری اینجوری میز سفارش بدی؟!


مرتبط:

با 60 میلیون وام ازدواج، چی بخرم که جهازم کامل بشه؟

چند وقت دیگه عروسیمه و میخوام جهیزیه ام رو کامل کنم

با 10 میلیون وام ازدواج، جهیزیه چی بخرم ؟

کسی میدونه قیمت جهیزیه کامل الان چنده؟

برای خرید جهیزیه از هر جنسی چه مارکی بخرم ؟

کمک کنید یه جهیزیه کاملا ایرانی بخرم

قوانین تهیه ی جهیزیه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جهیزیه (۳۶ مطلب مشابه)