سلام

وقتتون بخیر

راستش رو بخواید سوالی که ذهن منو همین جور به خودش مشغول کرده اینه که چی شد ما دخترا انقدر بی پروا شدیم،چی شد انقدر گستاخ شدیم،چی شد انقدر لجباز شدیم،چی شد انقدر جسور شدیم، چی شد که طلاق گرفتن و نامش رو به زبان آوردن  برامون شد مثل نقل و نبات؟!!

تا سَریع  با شوهرامون دعوا میکنیم، میگیم طلاقمو بده تا ازت راحت بشم تا ازم راحت بشی. من خودمم همین طورم همین که تو دعوا طاقتم طاق میشه ،صبرم لبریز میشه میگم یاالله طلاقمو بده.اصلا انگار آوردن کلمه ی طلاق برامون تو دعواهای زن و شوهری شده یه پشتوانه و حامیه بزرگ!!

به نظرتون چه علتی میتونه داشته باشه؟

به نظرتون به خاطر حمایت های بیجای خانواده و پدر و مادرا نیست که ما دخترای امروزه انقدر نازک و نارنجی بار اومدیم؟؟

به خاطر اون مهریه های بالامون نیست که تو عقدنامه قید میکنن البته همراه با خونه و ماشین به نام مون؟

منم مثل شما درست نمیدونم ما واقعا چه مونه؟ من خودم به شخصه تا با شوهرم دعوا میکنم و حرفاش بهم زور میاد حرف از طلاق میزنم.

در صورتیکه خودمم میدونم آوردنه اسم طلاق به ضررمه حتی اگر اینکه شوهرمم از دستم خسته شده باشه و حاضر باشه این کار رو انجام بده. و در کشورمون ازدواج مجدد برای زن های مطلقه خیلی سخت و حتی یه جورایی ناممکنه.

و جالبیش تو اینه که داریم تو اطرافمون میبینیم که دخترایی که هنوز مدت زمان ازدواج شون به یکسال نکشیده طلاق گرفتن و با وضع های نامناسب، آرایش های غلیظ و لباس های تنگ و کوتاه بیرون میاند. واقعا موندم برای چی این کارها رو بعضیا میکنن! شاید فکر میکنن به آزادی رسیدن و با طلاق گرفتن شون خیلی کار مهمی انجام دادن! ای کاش نمیشد به همین راحتی ها از هم جدا شد!!! آخه دیگه رسیدن به پول بعد از جدایی به چه درد میخوره؟

ای کاش یه خورده منطقی بودیم!!!


مرتبط با طلاق :

بعد از 3 سال جدایی بدون طلاق ، اظهار پشیمونی می کنه

به قاضی چی بگم که زودتر طلاق بگیرم ؟

چطور تو آخرین مرحله طلاق دوباره به زندگی برگردم؟

بعد از طلاق توافقی امیدی برای برگشت دوباره وجود داره ؟

بعد از طلاق ، گوشه گیر و خیالاتی شدم

آیا زندگی بعد از طلاق از زندگی الان من سخت تر است؟

می ترسم بعد از طلاق هیچ وقت نتونم ازدواج خوبی داشته باشم

وابستگی شوهرم به من ، بعد از طلاق ادامه خواهد داشت ؟

من بعد از طلاق باید امیدی به ازدواج داشته باشم ؟

چرا امروزه تا تقی به توقی میخوره مرد و زن از هم طلاق میگیرن؟

طلاق والدینم تا کی باید باعث تحقیر و سرشکستگی من بشه ؟

بعد از طلاق چی به سر شوهرم میاد ؟

بعد از طلاق همه منو گذاشتن کنار

فکر میکنم چون طلاق گرفتم دیگه نمیتونم خوشبخت باشم

سوال از رجوع کرده ها و یا کسانی که قبل از طلاق آشتی کردند

دنیای بعد از طلاق چقدر بده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)