سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه حال من که خیلی بده
من یه دختر بالای سی  هستم تو دوران عقد طلاق گرفته ام ولی فکر نکنم دختری به اندازه من تو دوران عقد بدی از نامزدش دیده ولی به لطف خدا بعد از طلاق ایمانمو اینقدر قوی کردم که حالا حتی چهره نامزدم هم بعد از چند ماه فراموش کرده ام
ولی مشکل من اینجاست که از همه بی اعتماد شدم ،دوست ندارم ازدواج کنم . بعد از طلاق هم خواستگارهای زیادی داشتم ولی خدا را شکر جور نشدند هیچ کدوم دلم نمیخواد جایی برم از مهمون به شدت متنفرم وقتی کسی میاد خونه مون میرم تو اتاق تنها میشینم .
در کل گوشه گیرشدم . این یه مشکلم مشکل بعدیم این هستش که اصلا احساس نمیکنم تو دنیای واقعی زندگی میکنم همش تو خیالات و توهم هستم . شب و روز خودمو تو اون دنیا مجسم میکنم که چطور دارم زندگی میکنم انگار کسی داره قدم به قدم باهام راه میاد و بهم میگه این کارو بکن اون کارو نکن .
از شما راهنمایی میخوام من دسترسی به روانپزشک و روانشناس ندارم در کل اعتقادی به گفته هاشون ندارم لطفا منو راهنمایی کنید که از این حالت زندگی بیام بیرون ...

مرتبط با طلاق :

بعد از 3 سال جدایی بدون طلاق ، اظهار پشیمونی می کنه

به قاضی چی بگم که زودتر طلاق بگیرم ؟

چطور تو آخرین مرحله طلاق دوباره به زندگی برگردم؟

بعد از طلاق توافقی امیدی برای برگشت دوباره وجود داره ؟

آیا زندگی بعد از طلاق از زندگی الان من سخت تر است؟

می ترسم بعد از طلاق هیچ وقت نتونم ازدواج خوبی داشته باشم

وابستگی شوهرم به من ، بعد از طلاق ادامه خواهد داشت ؟

من بعد از طلاق باید امیدی به ازدواج داشته باشم ؟

کاش نمی شد به این راحتی طلاق گرفت

چرا امروزه تا تقی به توقی میخوره مرد و زن از هم طلاق میگیرن؟

طلاق والدینم تا کی باید باعث تحقیر و سرشکستگی من بشه ؟

بعد از طلاق چی به سر شوهرم میاد ؟

بعد از طلاق همه منو گذاشتن کنار

فکر میکنم چون طلاق گرفتم دیگه نمیتونم خوشبخت باشم

سوال از رجوع کرده ها و یا کسانی که قبل از طلاق آشتی کردند

دنیای بعد از طلاق چقدر بده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
طلاق در دوران عقد (۳۵ مطلب مشابه) زندگی بعد از جدایی (۱۵ مطلب مشابه)