سلام
من یه دخترم 24 سالمه یه ساله عقد کردم و الانم 6 ماهه که هیچ رابطه ای با نامزدم ندارم و کلا همه چیو تموم کردم. ولی اون حاضر به طلاق نیست نه توافقی و نه هیچجور دیگه ...

خیلی بهم دروغ میگفت کلا هیچیش درست نبود. روز خاستگاری مامانش بهم گفت خونه داره! و مهندس نفته.

ولی بعد از چند ماه که سراغ خونه رو ازش گرفتم با کمال پررویی گفت من که نگفتم خونه دارم مامانم گفت! برو از خودش بگیر... یه جورایی گفت هری! و بعد از دیدن مدرکش فهمیدم کاردانی حسابداری داره!

تمام مدارکمو ازم گرفت که برام دفترچه بیمه به اسم خودش بگیره ولی بدون اطلاع من یارانمو برده بود رو حساب خودش! که بعدا وقتی یارانم قطع شد فهمیدم! اگه شمال بره میگه جنوب بودم. اگه راست بره میگه چپ رفتم...

همه چیزشو از من پنهون میکنه و من از میون حرفای بقیه میفهمم چه خبره و جریان چیه... خیلی خسیس و بد جنسه و هیچ خرجی تو این یکسال که عقدش بودم بهم نداده خیلی آب زیرکاهه دیگه جونمو به لبم رسونده.

تو همه چیزش بهم دروغ گفته و میگه دیگه از دروغاش خسته شدم. هر کاری میکنم 6 ماهه به طلاق توافقی راضی نمیشه منم رفتم مهریه مو گذاشتم اجرا که تحت فشار بذارمش... وضع مالی خونوادم خوب نیست که وکیل بگیرم و خودمم هیچ طلا و پس اندازی ندارم!

اونم لج کرده و میگه تا زندم طلاقت نمیدم فقط مهریتو میدم و میذارم همینجور معطل بمونی. کلا خونوادگی لجبازن و میدونم اذیت میشم.

حالا سوالم اینه که از چه راهی برم که بتونم ازش طلاق بگیرم ؟ به قاضی چی بگم که زودتر خلاص بشم ؟

تو رو خدا کمکم کنید هیچ پشتوانه ای ندارم ! اگه کسیو سراغ دارین که خدای نکرده مشکل منو داشته راهنماییم کنین چطوری زودتر خلاص بشم... ؟

ممنون از همگی.


مرتبط با طلاق :

بعد از 3 سال جدایی بدون طلاق ، اظهار پشیمونی می کنه

چطور تو آخرین مرحله طلاق دوباره به زندگی برگردم؟

بعد از طلاق توافقی امیدی برای برگشت دوباره وجود داره ؟

بعد از طلاق ، گوشه گیر و خیالاتی شدم

آیا زندگی بعد از طلاق از زندگی الان من سخت تر است؟

می ترسم بعد از طلاق هیچ وقت نتونم ازدواج خوبی داشته باشم

وابستگی شوهرم به من ، بعد از طلاق ادامه خواهد داشت ؟

من بعد از طلاق باید امیدی به ازدواج داشته باشم ؟

کاش نمی شد به این راحتی طلاق گرفت

چرا امروزه تا تقی به توقی میخوره مرد و زن از هم طلاق میگیرن؟

طلاق والدینم تا کی باید باعث تحقیر و سرشکستگی من بشه ؟

بعد از طلاق چی به سر شوهرم میاد ؟

بعد از طلاق همه منو گذاشتن کنار

فکر میکنم چون طلاق گرفتم دیگه نمیتونم خوشبخت باشم

سوال از رجوع کرده ها و یا کسانی که قبل از طلاق آشتی کردند

دنیای بعد از طلاق چقدر بده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
طلاق در دوران عقد (۳۵ مطلب مشابه)