سلام

چطوری میشه فهمید فردی که خواستگاری میکنه با علایق من کنار بیاد ؟ ببینین من یک مشکلی دارم اینه که از مرد های ضعیف خوشم نمیاد دوست دارم اعتماد به نفس داشته باشه و اون رو مدام بهم بدیم ، منظورم ضعیف نبودن تو اکثر موارده .

لطفا ذهن تون به موضوعات مادی نره اتفاقا ادم مادیگرایی نیستم اگه هزار با صفر صفر بشه حاضرم باهاش باشم اگه واقعا کسی جذبم بکنه حاضرم در صورت داشتن یک حداقل ها در کنارش برای زندگی زحمت بکشم تا به ثبات برسیم .

برای من خیلی مهمه چه از لحاظ فیزیکی چه رفتاری فرد مقابل خیلی مردونه باشه و گرنه حس تکیه گاه بودن بمن نمیده و بچشم همسر نمیتونه منو جذب کنه ، چون من شخصیت مستقلی دارم یک مقدار و یکی از راه هایی که میتونم احساس پیدا کنم طبیعتا رضایت توی برخورد های عاطفی و روابط جنسیه و اینکه حداقل تمایلات جنسی اون فرد در حد خودم متعادل باشه ولی با کیفیت .

انرژِی بالایی دارم بقول زیگموند فروید کسی که نیاز بالایی داره اگه نخواد حریم بشکنه پا تو روابط نمیذاره ، انرژی شو صرف ابعاد دیگه میکنه .

می خوام همسر خوبی باشم چون زمان و مکان برای من مهم نیست رضایت داشته باشم از انتخابم و بتونم محکم بگم اگه صد بار دیگه هم قرار بود بدنیا بیام تو رو انتخاب میکردم . دوست دارم طرفمم شخصیت کاملی داشته باشه .

نمیگم صد در صد بی نقص چون من از اون انرژی و حس میگیرم اگه بی ذوق بی حوصله بی توجه باشه قطعا سرد میشم از زندگی و تمام .

حداقل مثل خودم باشه یکی مثل خودم میخوام دقیقا بدونه کجا باید چطور باشه هم از دنیا لذت ببره و هم یادش باش قرار نیست همیشه زنده باشه ، عمر جاودانش در جهانی دیگره و اینکه من چطوری این ها رو بیان کنم ؟

چون متاسفانه جامعه ایرانی فقط بلدن فکر منفی کنن و اینکه تا چه حد در دوران نامزدی میش پی برد ؟ از لحاظ روحی و جنسی میتونیم همو جذب کنیم و میشه بدون دخول این اجازه رو داد ؟

نگید عقد کنین اگه عقد کنیم بعد بفهمیم بدرد هم نمیخوریم . مثلا ممکنه خدایی نکرده کسی جسما خیلی مردونه باشه ولی از اینا باشه که خلق خوی زنانه دارن و اغلب سرد مزاجن؟ یا میخوان زن براشون غالب باشه تو هر چیزی .

من واقعا نمی تونم از طرفی تا چه حد و چجوری این حرفا رو بگم ؟ بپرسم که فکر بدی نکنه چون من فیزیک جسمی مقابل برام مهمه ، دوست دارم اون غالب باشه و لاغر نباشه اصلا ریز تر بودن خودم در برابر اون خیلی برام مهمه .

کلا هر چی صفات مردونش بیشتر باشه برام جذاب تر و تحریک کننده تره ، این اصلی ترین دلایل منه و واقعا نمی تونم جذب هر کسی بشم . قطعا هم باید پایبند به اخلاق باشه چون من خیانت تو هر موضوعی متنفرم ترجیح میدم صادقانه تموم کنن و بگن که نمی تونن ادامه بدن ولی وقتی با یکی هستن به اون حریم خیانت نکنن و باری به هر جهت نباشه یا خدایی نکرده دونژوان باشه (به مرد های تنوع طلب میگم).

خواهشا تو رو به تمام آیین و هر چیزی که می پرستین یکم این اخلاق بذارین کنار ، چون ادم هایی مثل من اگه کسی مثل خودشون پیدا نکنن هرگز ازدواج نمیکنن . دال بر این نیست که زیبا نیستن مشکلی دارن یا شرایط ندارن انقدر الفاظ زشت نگین شاید کسی خودش نخواسته .

شاید شرایط و تمایلاتشون این اجازه رو نمیده به هر کسی بله بگن بیخودی عیب رو مردم نذارین . من هنوز چند سالی وقت دارم و برام مهم نیست اگه کسی نتونه راضیم کنه ازدواج نمیکنم چون اینجوری نمیگم ای کاش زندگیم صرف کارای دیگه میکنم .


مرتبط با معیارهای ازدواج:

چه ویژگی های پسندیده ای رو برای همسرتون مد نظر دارید؟!

ویژگی های همسرخوب از زبان متاهلین

از کجا بفهمم خواستگارم ویژگی های مردانه داره یا نه؟

پسر یا دختر چه ویژگی باید داشته باشه تا بهش بگن پخته شده؟

مهم ترین ویژگی هایی یک خانم برای زندگی مشترک

مهمترین ویژگی پسر برای ازدواج از نظر دختر خانم ها

اولین و دومین معیار برای ازدواج ، ایمان و اخلاق

هم کُفو بودن سومین معیار ازدواج

چهارمین معیار برای ازدواج ← اصالت خانوادگی

چه جوری باید معیارای ازدواج مون رو به طرف مقابل بگیم

جمع بندی معیار های ازدواج

بحث در مورد اصالت خواستگار



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج دختران (۷۵ مطلب مشابه)