سلام
این تاپیک رو میزنم چون به راهنمایی تک تکتون نیاز دارم

شما بگید جواب ادمایی پر رو فامیل رو چجوری بدیم که هم درسی براشون بشه هم ما مقصر  نشیم . اینو بیاد داشته باشید من و تمام کسایی که از دست فامیلا و اشناهاشون میرنجن از همون بچگی دیدن این رفتارهارو و همچنین دیدن سکوت و گذشت بی منطق خانوادشونو .
شک ندارم این باعث عقده شده از بچگی تا بحال عقده ای هر لحظه بزرگتر میشه که اگه جواب داده نشه نتیجش افسردگی خودمون هست .
اون نزدیکا هم عین خیالشون نیست و با رفتارشون بیشتر آدمو تحقیر میکنن پس خواهشا درک کنید و هی نگید شماها خودتون زیادی حساسید بلکه یه راه با سیاست و درست جلو پامون بذارید.
حالم از فامیلامون که بخاطر پول افراد احترام میذارن ، بخاطر زبون داری و خانزادگیشون احترام میذزارن و ادمایی فقیر و بی زبون رو آدم حساب نمیکنن و هرگونه رفتاری که دوست دارن باهاشون دارند و هیشکی هم دم نمیزنه و تازه جالبه حمایت و تشویقم میشن.

و اینم باعث میشه اعتماد بنفسشون بیخود بره بالا که هیشکی حریف ما نیست پس به خودشون اجازه بی حرمتی رو صادر میکنن. جالب اینجاست یا زبون خودشون نیش و کنایه بزنی میشی آدم بده قصه.
نمیدونم اگه این حرص خوردن مال دوره نوجوانی هست پس تا کی صبر کنم تا کی تحمل کنم که دیگه فکرشون نکنم که دیگه حرفاشون برام باد هوا باشه. من 20 سالمه خسته و بریده از رفتارها و سکوت درمقابل این رفتار.
لطفا اگه همچین موردایی دارید توی فامیل بگید حداقل بدونیم تنها نیستم غصه نخوریم .
ممنونم پیش پیش


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)