سلام وقت بخیر دوستان

من دختری درونگرا هستم که حدود یازده ماهه با اقایی عقد کردم شخصیتشون دقیقا برعکس منه برونگرا هستن.

من فوق‌العاده ایشونو دوست دارم اما متاسفانه تو اکثر موارد با هم کنار نمیایم ایشون لجباز و یکدنده هستن بعضی وقتا عقایدمنو به سخره میگیرن ، عاشق رفت و آمد با فامیل و دوستان هستن در صورتی که من بیشتر وقتا ترجیح میدم یا تنها باشم یا با خودشون واقعا در عذابم نمیتونم از علایقم بهش بگم چون میترسم مسخره‌م کنند .

در ضمن من رفتار نسبتا آرامی دارم و به قول معروف مظلوم هستم ولی این به این معنی نیست که خجالتی باشم در جمع های غریبه خجالت نمیکشم اما چون همیشه تنها بودم نمیتونم خیلی راحت با کسی ارتباط برقرار کنم و همین باعث میشه بقیه فکر کنن خودمو میگیرم!

به نظرم همسرمم این فکرو میکنه بعضی وقتا چون واقعا نمیفهمم دلیل بعضی رفتارای تحقیر امیزش با من چیه ؟

ممنون میشم راهنماییم کنید چطور با همسرم کنار بیام و اگه بشه بهش بفهمونم که نباید منو به تمسخر بگیره و کمی به عقاید و علایقم احترام بذاره.

پیشاپیش از راهنمایی‌هاتون ممنونم.


مرتبط:

بحث در مورد احترام به عقاید در ایران

حدود آزادی عقاید در جامعه

مذهبی ها، از عقاید خودتون دفاع کنید

چند سوال برای کشف عقاید بد حجاب ها

رها کردن دوستی که ظاهر و عقاید مناسبی نداره گناهه؟

به نظر شما حرفی که زدم و عقیده ای که دارم نادرسته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)