بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد ، اللهم عجل لولیک الفرج ، و العافیة و النصر .

با عرض سلام خدمت خواهران و برادران مومن ، و مذهبی

مومن از مذهبی مقام بالاتری داره ؛ چون در اثر تمرین و تفکر به درجاتی از ایمان هم رسیده ، چندی هست در این وبلاگ ، گاه و بی گاه به معتقدان ، بی دلیل هجوم برده شده ، مثلا شخصی قبلا پست گذاشت که دنبال بنده خاص خدا برای ازدواج هست .

عامه ی این افراد ، اشخاص مذهبی رو افرادی به دور از مطالعه و علم ، بد اخلاق و خشک میدونن
بله خشک هستند چون افراد این چنینی یاد نگرفتند در مجالس لهو شرکت کنند و به هر نا محرمی دل بدن و ازشون قلوه بگیرن ! البته باشد که نظر خدا بر نگردد .

گرچه این افراد خودشونم به خوبی میدونن که در سایر فضا های اینترنتی ، اگه یه شخص مذهبی کامنت بذاره با بدترین الفاظ رو به رو خواهد شد ، ولی خودشون نه تنها در این فضای مذهبی نظر میذارن ، بلکه نمک خورده و نمکدان میشکونند و توقع دارن طبق خواسته اون ها ، مدیر و بقیه اعضا فعالیت کنند .

این افراد به دو دسته کلی تقسیم میشن :

۱- افرادی که خودشون رو به شدت اهل مطالعه ، خرد و اندیشه میدونند

۲- افرادی که صاف و ساده میان فحاشی و بی احترامی شون رو میکنن و میرن

از آنجا که معتقدین هم از نجابت خاصی بر خوردار هستند ، سکوت به جای هم صحبتی رو پیشه کار قرار میدن ، و بزرگوارانه از کنار بی ادبی بعضی ها میگذرند . ولی از آنجا که مومن باید دفع شر کند ، و حدیث داریم که مومن زیرک است ، لازم دیدم بنده حقیر و خاک پای همه مخلصان خدا ، این پست رو بزنم تا هم اتحادی بین قشر مذکور ایجاد بشه . هم اینکه بعضی ها کمی ادب و انصاف رو در کامنت هاشون رعایت کنند .

دوستان مذهبی ، اگر در این وبلاگ ، به کامنت یا پست شما توهین شد ، ساده از کنارش نگذرید و پاسخ طرف رو در کمال قاطعیت و ادب بدید ، اگه طرف به بی ادبیش ادامه داد ، به حال خودش رهاش کنید .

" تقابل به مثل " یکی از موثر ترین راه ها برای تادیب و تنبیه یک عده خود دانشمند پندار هست ، لذا حتما شما هم در کامنت ها و پست هاتون از کلمات سنگین و علمی استفاده کنید ، تا مشخص بشه کی اهل مطالعه و علم هست ، و کی نیست .

میدون رو به هیچ عنوان خالی نکنید و بدونید اگه نیت تون الهی باشه پیش خدا ثبت و ضبط خواهد شد . اجازه مظلوم نمایی ، توهین و تهمت رو به هیچ کس ندید .

با تشکر

و السلام علی من اتبع الهدی


مرتبط:

بحث در مورد احترام به عقاید در ایران

حدود آزادی عقاید در جامعه

چند سوال برای کشف عقاید بد حجاب ها

چکار کنم که شوهرم کمی به عقاید و علایقم احترام بذاره

رها کردن دوستی که ظاهر و عقاید مناسبی نداره گناهه؟

به نظر شما حرفی که زدم و عقیده ای که دارم نادرسته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)