سلام دختری هستم 19 ساله محجبه و باتقوا هستم جوری که مورد تحسین مادرم که خانم بسیار مومنی هستن قرار گرفتم و همچین اطرافیانم منو به خاطر ایمانم و میزان تقربم به خدا تحسینم میکنن که من اینارو از لطف بی انتهای خداوند میدونم

خواسگارایی دارم که به شیوه ی سنتی میان خواستگاری تعدادشونم کم نیست و من فقط دنبال کسی هستم که قلبش صاف و خدایی باشه و تقوای واقعی داشته باشه و کاملا روشن فکر باشه
موضوعی که میخواستم مطرح کنم این بود که من به این سادگی ها عاشق پسری که باهاش تفاهم دارم نمیشم (قبل ازدواج)
آقایی خواستگار من هستن و خودشون منو دیدن و مورد پسندشون قرار گرفتم با هم تفاهم هایی داریم  اما من مشکلی که دارم اینه که این آقا از من انتظار دارن عاشقشون بشم در طی این جلساتی که با هم حرف زدیم در مورد ازدواج ایشون میگن همونطور که من عاشقانه شمارو دوست دارم شما هم اگه باهاتون تفاهم دارم و مورد پسندتون هستم باید عاشق من میشدین  اما درحالی که من واقعا نمیتونم این تغییر رو تو خودم ایجاد کنم و میترسم بعد اینکه بهش دل دادم غرورم رو بشکنه و بره به خاطر همین بهشون گفتم زمانی عاشقتون میشم که پای عشقتون بمونید و رسما به خواستگاری من بیاین با خانواده (چون ایشون در محیط دانشگاه از من خواستگاری کردن اما خانواده ها در جریان گفتگوهای ما هستن)

به نظر شما حرفی که زدم و عقیده ای که دارم نادرسته؟
من واقعا اینو اشتباه میدونم که از الان بهشون دل بدم درحالی که ایشون اقدام جدی نکردن
از دوستان میخوام کمکم کنن
با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)