سلام

از همه ی دختر خانم ها و آقایون محترم خواهش می کنم جواب بدین. بنده خواستگارانی داشتم که از نظر قیافه مورد پسندم نبودن و رد می کردم، تا با یک دختری دیگر ازدواج می کردن الان که نگاه میکنم خیلی طرف خوش قیافه تر شده و اکنون غصه ام میگیره چرا جواب منفی دادم ، در حالی که همه چیز داشتند ولی قیافه شان به دلم نمی نشست. بنده افراد زیادی را رد کردم به خاطر این دلیل. دلایل خوش قیافه شدن پسر بعد از ازدواج چیست؟

مرتبط:

تغییرات مثبت روحی و جسمی بعد از ازدواج

متاهلین، بعد از ازدواج تغییری در رفتارتون ایجاد شد؟

آیا زیباتر شدن دختر بعد از ازدواج حقیقت دارد؟

متاهلین ، بعد از ازدواج تغییری در رفتارتون ایجاد شد؟

چه جنبه هایی از زندگی ، بعد از ازدواج اهمیت بیشتری پیدا می کنه؟

دخترای مذهبی بعد از ازدواج می تونن جلوی شوهر بی حیا باشن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)