سلام

من دختر هستم و ۲۴ سالمه و مجرد، همیشه وقتی به آدم های دور و اطرافم که نگاه میکنم ،دوستان ،همکلاسی هام و در و همسایه و فامیل، دخترهایی دیدم که بعد ازدواج شون خیلی تغییر کردن، هم از لحاظ جسم و شکل اندام و چهره شون خیلی زیباتر شدن جوری که انگار همون دختر زشت و بد اندام نبودن، هم از لحاظ روحیات خیلی بهتر شدن و انگار همون دختری نیستن که تو خونه ی باباشون افسرده و پژمرده و بی روح بودن.

حتی بین همکلاسی هام دختری بود که خیلی افسرده بود و خیلی منفی باف و منزوی و همیشه تو فکر بود و درس نمیخوند یه سال که با آقا پسری آشنا شد و بعدش عقد کرد وضعیت درسیش عالی شد دیگه افسرده نبود و تلاش میکرد، یکی دیگه از همکلاسی ام که خیلی از نظر قیافه و اندام زشت بود بعد ازدواجش از این رو به اون رو شد، خیلی خیلی خوشگلتر شد.

خیلی دخترهایی دیدم که بعد ازدواج خیلی خیلی بهتر شدن از همه ی جهات جسمی، اخلاقی و روحی عالی تر شدن.

کاری با سختی های ازدواج ندارم، ولی دوست دارم راجع به خوشی های این چنینی ازدواج حرف بزنین، یه سری ها میگن ازدواج بدهریال سختی دارهریال بعد ازدواج زنت یا شوهرت فلان اخلاق رو داره، بعد ازدواج یه سری مشکلات میاد جلوت و نمیفهمی زندگی چی به چیه؟

درسته که همه این ها هست ولی آخه بعد ازدواج خیلی بهتر میشن، سوالم اینه که آیا این بهتر شدن برای همه هست؟ و چی باعث میشه که انقدر آدم ها بهتر میشن؟، آیا این تغییرات خوب ارزش اینو ندارن که به ازدواج کردن بیشتر فکر کنیم؟

جدا از بحث اقتصادی چون یه سری ها میگن ازدواج نکنیم بهتره.


مرتبط:

متاهلین، بعد از ازدواج تغییری در رفتارتون ایجاد شد؟

آیا زیباتر شدن دختر بعد از ازدواج حقیقت دارد؟

متاهلین ، بعد از ازدواج تغییری در رفتارتون ایجاد شد؟

چه جنبه هایی از زندگی ، بعد از ازدواج اهمیت بیشتری پیدا می کنه؟

دخترای مذهبی بعد از ازدواج می تونن جلوی شوهر بی حیا باشن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)