با سلام خدمت دوستان

من دختری 27 ساله هستم و با توجه به این که شش سال تحصیلی دانشگاهمو تو استان های دیگه گذروندم زیاد تو شهر خودمون دوست و آشنایی ندارم و کسی منو زیاد ندیده. منم با توجه به این که موقعیت های خواستگاری و ازدواج برایم به وجود نمیومد تصمیم گرفتم تو طرح همسان گزینی تبیان ثبت نام کنم.

بعد از این که با دو سه نفر از دوستام راجع به این موسسه صحبت کردم، مخالف این جور ازدواج ها بودن و می گفتن این شان زن رو پایین میاره و بعدا همش شوهرش تو سرش می زنه که تو شوهر می خواستی و همش دنیال شوهر بودی که رفتی تو موسسه ثبت نام کردی و از این جور صحبت ها.

حرفاشون باعث دو دل شدن من شد. البته بهشون نگفتم که من ثبت نام کردم فقط گفتم که همچین مجموعه ای وجود داره.

حالا سوالم از دوستان اینه که شما ( مخصوصا آقایون ) چه نظری راجع به این جور ازدواج ها و معرفی شدن دارید؟ آیا حاضرید همسر خود را از طریق موسسات همسریابی انتخاب کنید؟
در پناه حق


بیشتر بخوانید ...

اگه ازدواج از طریق سایت های همسریابی خوب نیست چرا جلوگیری نمی کنن؟

نظر شما در مورد موسسات همسریابی

دلایل عدم استقبال مناسب از سایت های همسریابی

میخوام برای ازدواجم در سایت های همسریابی عضو بشم

چطور به خانوادم بگم که در سایت همسریابی با خواستگارم آشنا شدم

با پسری به قصد ازدواج در سایت همسریابی آشنا شدم

معرفی مراکز مشاوره و همسریابی معتبر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)