سلام

دختری مجرد و  26 ساله هستم،یک ساله فیلم های پورن رو شناختم . و گه گاه میبینم گاهی بیش از یک ماه میلی به دیدنش ندارم و گاهی روزی چند بار میبینم.

به شدت از دیدن این فیلم ها احساس گناه میکنم، و عذاب وجدان دارم اما بازم میبینم . توی این ماه رمضون با این که فکرش راحتم نمیذاشت اما به حرمت روزه نمیدیدم،به محض اتمام روزه داری باز رفتم دیدم،انگار نیازش در من تمام نمیشه . گاهی فک میکنم دیگه نمیتونم خودمو از این منجلاب نجات بدم .

بیشترین دلیل احساس گناهم از این بابته که نکنه دیدن ای فیلما خودارضایی محسوب میشه چون چندبار موقع دیدن فیلم احساس کردم ارضا شدم،هرچند درک درستی از ارضا شدن ندارم( یه جور احساس خالی شدن بود برای چند لحظه) .

لطفا راه حلی بهم بگین که بتونم دیدن این فیلم ها رو کنار بذارم . اگه بگین خودارضایی محسوب میشه شاید یه انگیزه بشه که دیگه نبینم . 

ان شاء الله همه جوونا بتونن زودتر ازدواج کنن تا انقد فشار رو مجبور نباشن تحمل کنن


پیشنهاد:

ازدواج با پسری که اهل خودارضایی و دیدن تصاویر مستهجن بوده

صحنه های فیلم مستهجنی که دیدم از ذهنم نمیره

چیکار کنم تا صحنه های فیلم های مستهجن رو از یاد ببرم ؟

فیلم های مستهجن آینده ی من رو نابود کردند

چطور خاطرات فیلم های مستهجنی رو که دیدم فراموش کنم ؟

می خوام به شوهرم کمک کنم که دیدن فیلم های مستهجن رو ترک کنه

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند ؟

راهکارهای ترک دیدن فیلم های مستهجن

تا قبل از ازدواجم، بدن زن رو فقط در فیلم های مستهجن دیده بودم

چطور خاطرات فیلم های مستهجنی رو که دیدم فراموش کنم؟

رفیق فیلم مستهجن نبین

چگونه تماشای فیلم های پورن را ترک کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)