سلام دوستان

ببخشید از اینکه رک صبحت میکنم.

راستش من تا چند ماه پیش هر وقت پریود میشدم، سریعا خون میومد. ولی حالا چند ماهی میشه که ابتدا چند تا لکه می بینم و بعد از یکی دو روز اونوقت خون میاد. به نظرتون باید چیکار کنم؟ مشکلی هست؟ مثلا من دیشب یکی دو قطره دیدم ولی تا الان خون بدون وقفه نیومده که عادت شده باشم و دلم هم خیلی درد میکنه.


مطالب مشابه :

از شهریور تا الان پریود نشدم، عادیه یا مشکلی دارم ؟ 

ممکنه خانمی پریود منظمی داشته باشه ولی تخمک هاش صفر باشه ؟

برای جلوگیری از پریود قرص خوردم ولی ...

علائم حاملگی و پریودی رو دارم اما هیچ خبری نیست

اثرات و علائم جسمی پریود در خانم ها و آقایان

پریودیم رو نزدیک 20 روزه عقب انداختم

کسی که پریودش نامنظم باشه باردار نمیشه ؟


خبر خوش :

مقاله ای جدید در مورد سیکل پریود به وبلاگ اضافه شده .

تقدیم به شما که با اختلالات پریود دست به گریبان هستید :

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 1 )

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 2 )


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)