سلام

من یه دختر ۲۰ ساله ام یه زمانی خ ا داشتم که بعد ترک کردم . پریود هام نامنظم هستش نمیدونم چکار کنم یه ماه که نزدیک پریودم بود عازم مشهد بودم که مجبور بخوردن قرص کردم تا پریودم عقب بیوفته. بعد از قطع مصرف چند روز بعد پریود شدم. بعد اون تقریبا دو ماه پریودم مرتب شد ولی بعد اون بازم نامرتب شد.خودم احساس عفونت میکنم چون اندام تـ بوی بد میده بعضی وقت ها.

الان هر جا میشنوم و میخونم که کسی که پریوداش نامنظم باشه باردار نمیشه خیلی داره این موضوع اذیتم میکنه. خواهشا جواب منو بدید یعنی من نابارورم ؟! بعضی اوقات میگم من ازدواج نکنم بهتره تا یه نفر رو اسیرخودم کنم.

دکتر رفتن برام زیاد میسر نیست.

خواهشا جواب بدید.


مطالب مشابه :

علائم حاملگی و پریودی رو دارم اما هیچ خبری نیست

پریودیم رو نزدیک 20 روزه عقب انداختم

تخمدان پلی کیستیک یعنی کاهش شانس باروری ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) پریود، قاعدگی، عادت ماهانه (۳۶ مطلب مشابه)