سلام

میخواستم ببینم تخمدان پلی کیستیک یعنی کاهش شانس باروری ؟ من یک ساله تحت درمانم ولی به تازگی سونو شدم و گفتن که فرقی نکرده. الان نامزد هستم به نظرتون به محض ازدواج برای بارداری اقدام کنم؟ اصلا با این وضعیت چیکار کنم. ۲۳ ساله هستم و پرستارم و توی بخش پر استرس مشغولم. لطفا کمکم کنید


پاسخ مرحومه آیدا :

سلام

خب در اینکه اختلال در تخمک گذاری باعث کاهش شانس باروری میشه شکی نیست ، اما قابل درمان هست و اگر این روند میسر نشه باز هم  قابل کنترله و میشه در کنار مصرف اصولی داروهای مناسب و داروی تحریک کننده تخمک گذاری باردار شد ، از نظر زمان بارداری خب سال های پایین تر شرایط مناسب تری برای بارداری هست اما تا 25 سالگی باز هم شرایط بارداری ایده آله و این بسته به تصمیم شما و همسرتون هست .

اما مساله ی مهم جواب دادن سیکل جنسی شما به داروها و فراهم شدن شرایط مناسب برای تخمک گذاری هست .


مطالب مشابه :

کسی که پریودش نامنظم باشه باردار نمیشه ؟

علائم حاملگی و پریودی رو دارم اما هیچ خبری نیست

پریودیم رو نزدیک 20 روزه عقب انداختم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب مرحومه آیدا (۴۴ مطلب مشابه)