سلام

خواهش می کنم کسانی که گاهی دارند در این ضمینه منو یاری کنند . یک خانم زیر 45 سال هستم که چند وقت پیش برای بچه دار شدن اقدام کردم . با وجود اینکه عادت ماهانم هر ماه دارم و قطع نشده دکتر بهم گفته که شما امکان بارداری ندارید چون که تخمک شما تقریبا صفر هست .

حال من از دوستانی که در این ضمینه آگاهی داره می پرسم ممکنه کسی عادت ماهانه تقریبا منظم داشته باشه اما تخمک هاش صفر باشند ؟
ممنون که وقت می گذارید و پاسخ می دهید 


مطالب مشابه :

از شهریور تا الان پریود نشدم، عادیه یا مشکلی دارم ؟ 

برای جلوگیری از پریود قرص خوردم ولی ...

علائم حاملگی و پریودی رو دارم اما هیچ خبری نیست

بر خلاف قبل، الان خون های پریودم با تاخیر خارج میشه

اثرات و علائم جسمی پریود در خانم ها و آقایان

پریودیم رو نزدیک 20 روزه عقب انداختم

کسی که پریودش نامنظم باشه باردار نمیشه ؟


خبر خوش :

مقاله ای جدید در مورد سیکل پریود به وبلاگ اضافه شده .

تقدیم به شما که با اختلالات پریود دست به گریبان هستید :

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 1 )

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 2 )


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)