سلام
من یک دختر ۱۸ ساله ام پایه دوازدهم که ۲۰ روز دیگه کنکور دارم ،با این شرایط امسال که آنلاین بود واقعاً درس نخوندم ،و کل دوازدهم رو طی یه ماه امتحانات نهایی خوندم و نمره زیر ۱۸ جز فیزیک  وریاضکه مریص شدم نمی گیرم اون هم در حد۱۶ میشم سال پیش معدل خوبی داشتم و خیلی درس می خوندم من الآن واقعاً ناامید شدم برای کنکورچون هی فکر می کنم که خیلی ها از من جلوترن و شاید از سال قبل شروع کردند و حق اون ها باشه قبول شوند چون بیشتر تلاش کردند 
من واقعاً از اول مهر می خواستم کنکوری جدی بخونم ولی ترس اینکه کنکور رو خراب نکنم از ترس اینکه تو آزمون ها درصدی که تراز بالا داره نزنم بی خیال خوندن شدم از اون جو روانی ولی الآن که امتحانات بود (امروز دیگه تموم شد) بقیه میگویند با این که تو سال درس  نخونده بودی بخونی می تونی  قبول شی ولی من من واقعاً می ترسم میگم اگه بخونم وقبول نشم چی !بیشتر تو روحیه ام و سال بعدام تاثیر بد نمی ذاره؟من واقعاً گیج شدم مشاور کنکور هم ندارم چون واقعیت اش توان مالیش رو ندارم.
خوب من فکر می کنم که چطور کسانی که یک سال  با دو سال می خوانند قبول نمی شوند بعد من با ۲۰ روز قبول شم  واقعاً نمی دونم الآن باید چی کار کنم اطرافم هم کنکوری سال های قبل نیست ازش بپرسم برای همین مزاحم شما شدم 
اگر نظرتون اینکه میشه  ببینید برنامه ام خوبه؟
اگر بخواهم این ۲۰ روز رو بخونم تو این وقت درس شیمی و ریاضی و زیست و دینی وگه وقت کردم فیزیک  رو بخونم و بقیه درس ها رو حذف کنم  درصدهام به این صورته در آزمون ها
عمومی ها
ادبیات ۵۰
عربی ۸۶
دینی ۷۰
زبان رو خودم رو بکشم ۱۰ تا ۲۵ بزنم 
تخصص ها
ریاضی رو واقعاً مشکل دارم چون تمرین نداشتم  می خواهم از این بسته های آموزشی دم کنکور بگیرم
زیست رو اگه بخونم ۳۰
شیمی ۵۰ (درصد های ثایت ام هست بدون خوندن تستی بر اساس همون چیزی که قبلا تو کلاس خونده بودم) به نظرتون با این درصد ها روشم خوبه؟ ۲۰ روز دیگه کنکوره و من هنوز تصمیم نگرفتم هدف ام هم پزشکیه و رشته دیگه ای دوست ندارم 
اگه دانشجو پزشکی یا دکتر تو سایت هست لطف کنند بگویندچه درصد هایی داشتنر و رتبه چند آوردند و آیا کسی رو دیدید که تو این فرصت کم قبول بشه(من روزی ۱۴ یا ۱۵ ساعت خوندن برام مشکلی ایجاد نمی کنه چون وقت امتحانات هم همین وقت رو داشتم )
از این که وقت گذاشتید و این متن رو که خودم دستم شکست تا نوشتم ممنونم

بیشتر بخوانید ...

بعد از چند سال می خوام کنکور بدم، چه منابعی رو بخونم؟

در کنکور میشه دروس عمومی رو صد زد؟

چگونگی خوندن املا در ادبیات برای کنکور

چطور در عرض 3 ماه میشه کنکور سراسری قبول شد؟

به خاطر کنکور سلامت روحم رو از دست دادم

چطور در عرض یکسال در کنکور موفق بشم ؟

چطور برای کنکور تجربی برنامه ریزی کنم ؟

من شرایط اینو ندارم که پشت کنکور بمونم

چطور خودم رو برای کنکور جمع کنم با وجود افکار مختلفی که دارم

چطور در عرض یکسال در کنکور موفق بشم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه) کنکور (۶۳ مطلب مشابه)