سلام

پست ( با یه پسر دوست هستم ولی یه خواستگار بهتر برام اومده ) بهانه ای شد تا در مورد یکی از مهمترین معایب دوستی به قصد ازدواج مطالبی رو خدمت شما عرض کنم .

یه پسر اگه قصدش برای ازدواج جدی باشه و موقعیتش رو هم داشته باشه ، وقتی دختری رو پیدا می کنه در کوتاه ترین زمان ممکن به خواستگاری اون میره . ممکنه چند جلسه ای قبل از خواستگاری رسمی با هم حرف بزنن ولی کارشون به دوستی طولانی مدت نمیکشه .

زمانی یک دوستی شکل میگیره که یا بحث ازدواج برای یک یا هر دو طرف مطرح نباشه یا این که هدف دوستی چیزی به غیر از ازدواج باشه .

وقتی رابطه شروع میشه دو طرف به همدیگه قول موندن میدن . معمولا این دوستی ها مخفیانه هستش . اتفاقی که ممکنه رخ بده اینه که برای دختر یه خواستگار میاد ، خواستگاری که اگه به دوست پسرش قول موندن نداده بود رو هوا اونو میزد ولی چون قولی که داده رو به یاد میاره ، به خواستگارش جواب رد میده . به قول معروف لگد به بخت خودش میزنه . حالا برای قانع کردن خانواده برای جواب ردی که داده چه دروغ هایی باید بگه بماند .

این اتفاق کمتر برای پسران رخ میده چون یه پسر اگه موقعیت ازدواج کردن داشته باشه وارد رابطه دوستی طولانی مدت نمیشه .

هر چی رابطه طولانی تر میشه امکان این که دختر زیر قولش بزنه بیشتر میشه ، دختر با خودش میگه بالاخره تا کی ؟! کی امکانات ازدواج رو فراهم میکنه ؟ اگه بعد از این همه مدت اومد و گفت نمی تونم ، هر کاری می کنم کار پیدا نمی کنم و ... ، اون وقت من چکار کنم ؟!

با خودش نمیگه اگه وارد این دوستی مسخره نمیشدم الان سر خونه زندگیم بودم  و بچه ام رو تر و خشک می کردم ؟!

قابل توجه پسران ؛

بر فرض که بالاخره ازدواج کردند ، آیا این دختر اون قدر قوی هست که موقع مواجهه با ناملایمات زندگی با خودش نگه اگه با اون خواستگارم ازدواج کرده بودم الان وضعم این طوری نبود ؟!

بنابراین باز هم به دختران توصیه می کنم که وارد این بازی ها نشن ، چون فرصت یه ازدواج بهتر رو از دست میدن .

موفق باشید


پیشنهاد :

چقدر میشه به حرف یه پسر 19 ساله اعتماد کرد؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)