با سلام

من یه زن 33 سالم 12 ساله ازدواج کردم عاشق شدم . تو زندگیم همه چی دارم یه رفاه کامل میلیونر نیستیم ولی خدا رو شکر درامد همسرم بعنوان یه مهندس کار بلد خیلی خوبه .یه دختر 6 ساله دارم .

همسرم مرد بدی نیست یعنی نسبت به مردای امروزی خوبه تحصیلات داره قیافش خوبه اهل نماز روزس اهل زندگیه دوستم داره ولی این ظاهر این زندگی لعنتیمه.

همسرم بد اخلاقه خیلی زیاد با بچه خوبه یعنی عالیه ولی با من بدبخت نه میگه دوستم داره ولی وقتی عصبانی میشه هر چی از دهنش در میاد میگه البته جلوی بقیه خودشو کنترل میکنه .

به نیازای جنسیم اهمیت نمیده وقتی میگم نیاز بهت دارم یه لبخند کثیف پیروزمندانه میزنه و کلی برام ناز میکنه .

خودش بارها گفته که من زیبا هستم همه چی منو دوست داره فقط دیکتاتوره. ازش بدم میاد من این زندگی بدون عشقو نمی خوام . بقران حاضرم درامد 15 میلیونی همسرم بشه 1 میلیون ولی مهربون باشه.

بخدا پول خوشبختی نمیاره زن شیفته محبته. تو رو خدا اگه خوش اخلاقید برید خواستگاری اگه پول ندارید مهم نیست. به اقا ابراهیم به سامان و... همه اون مردایی که ظاهرا خوش اخلاقن قدر زندگیتونو بدونید.

بخدا اگه بچم نبود طلاق میگرفتم من زن بیکاری نیستم تحصیلکردم شاغلم موفقم ولی خوشبخت نیستم چون دیگه عاشق نیستم 


مرتبط :

نامزدم اون طوری که دوست دارم جواب پیام هام رو نمیده

این که شوهرم دیر جواب پیامک های منو میده باعث نگرانیه ؟

در شرف عقد هستم، چه کار کنم شوهرم عاشقم بشه ؟

گدایی محبت از شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

چرا شما آقایون بعضی وقت ها محبت کردن یادتون میره؟

آقایون از محبت زیادی همسرشون خسته میشن ؟

آقایون، ما خانم ها چیکار کنیم که شما محبت زبانی تون رو بیشتر کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)