بسم الله الرحمن الرحیم

مشکل خیلی از جوان ها ی عصر حاضر چی می تونه باشه ؟ مخصوصا اگر مسئله ی ازدواج هم پیش روی آنها باشه؟
درباره ی اینکه چرا باید ازدواج کنیم و فواید ازدواج بحث های خیلی زیادی شده... ازدواج مثل یک قله است که قراره اون رو فتح کنیم...
تا حالا به این فتح فکر کردی؟
تا حالا روی چه طور فتح کردنش فکر کردی؟؟
تا حالا اصلا به خود خودت فکر کردی؟؟
خیلی ها ازدواج می کنن...اما با توجه به آمار هایی که ثبت می شه و با توجه به اون چیز هایی که ما می بینیم شاید به این نتیجه برسیم که: پس چرا خیلی از این ازدواج ها سرانجام خوبی ندارن؟
منِ جوانِ امروزی در آستانه ازدواج  بهتر است وقتی را به تامل  نه تنها روی این مسئله ی مهم بلکه روی خودم هم  بگذارم...خیلی از ما شناخت دقیق و درستی از خودمان نداریم .
چه بهتر می شود اگر قسمتی از وقتم را هم روی تحلیل کردن خود خودم بگذارم... با تحلیل کردن خودم  نه تنها می توانم نقاط ضعفم را به خوبی  شناسایی کنم بلکه می توانم آن ها را به نقاط مثبت وجودیم تبدیل کنم .
وقتی خودم را تحلیل کنم خیلی چیزها دستم می آید... خیلی بهتر می فهمم که در چه سطحی از داشتن ها هستم و برای رسیدن به چه چیزهایی باید تلاشم را بیشتر کنم. با تحلیل کردن خودم خیلی راحت از سرگردانی هایم رها می شوم . خودشناسی کردن اولین گام است برای ورود به خیلی از مرحله های جدیدی که قرارست فتحشان کنی...
یادم هم باشد فکر کنم به این که این همه می گویند ازدواج ازدواج....اصلا ماهیت این ازدواج چیست؟
در قسمت بعدی به این مهم می پردازیم
تا بعد بدرود
"آراد"

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) مطالب آ. راد (۲۶ مطلب مشابه)