سلام

من دختری زیر ۳۰ هستم. دانشجو هستم و بسیار بسیار دوست دارم که زیبا و خوش پوش باشم. حالا مشکلم، من چادری هستم و چادر کلا همه تیپ منو میپوشونه . از مخاطبان این وبلاگ همفکری میخوام.

من خودم واقعا به حجاب معتقدم و فکر میکنم بدون چادر هم میشه با حجاب بود. آیا بنظر شما خیلی بده که چادر رو ببوسم و بگذارم کنار و در عوض یه مانتویی با حجاب بشم؟ کلا دیدتون در این زمینه چیه؟
ممنون.


مرتبط :

پوشش چادر و شغل پرستاری

چکار کنم تمایل به پوشیدن چادر در من دائمی بشه ؟

بهم کمک کنید چادرم رو زمین نذارم

مدتی هست احساس میکنم چادر حرکاتم رو محدود کرده

شرکت در کلاس گیتار با چادر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)