سلام به همه دوستان
من دو سالی میشه که عضو ثابت خانواده برتر هستم ولی چند ماهی میشه که بخاطر مشغله زیاد فقط فرصت خوندن مطالب سایت رو دارم و نمیتونم نظر بذارم من قبلا دختر مانتویی بودم ولی باحجاب الان دو سه سالی میشه که چادر رو به عنون پوشش خودم انتخاب کردم واقعا دارم باهاش حال میکنم!!!!
(((توجه: خواهشا بحث و شروع نکنید که چادریا خرابن و چادر میپوشن زیرش هر کاری که میخوان میکنن من هم چادری بودم هم مانتویی ولی من هیچ موقع بی بندو بار نبودم پس همه رو باهم جمع نبندید اینو گفتم که اتمام حجت بشه دوباره بحث چادریا یا مانتویی ها خوبن یا بدن رو شروع نکنید خوب و بد همه جا هست)))

اما سوال اصلی: من ان شاء الله قراره که به کلاسه نوازندگی برم( گیتار ), بنظر شما با چادر حضور تو این کلاس صورت ناخوشایندی داره؟
خوشحال میشم اگه نظر بدید اخه من هم چادر و دوست دارم هم نوازندگی رو اگر هم برای شرکت تو این کلاس چادر رو بردارم احساس بدی بهم دست میده...
تو این ماه قشنگ ما رو از دعاهای قشنگتون محروم نکنید...


اقایون یه سوالی از خدمتتون داشتم
اگه شما خواستگاری کسی برید که کلاس نوازندگی رفته چه نظری راجبه اون خانم دارید فکر میکنید خیلی جلفه که به این کلاسا رفته؟ اصلا در کل نظرتون راجبه این موضوع چیه ؟


مرتبط :

پوشش چادر و شغل پرستاری

خیلی بده که حجابم رو از چادر به مانتو تغییر بدم ؟

چکار کنم تمایل به پوشیدن چادر در من دائمی بشه ؟

بهم کمک کنید چادرم رو زمین نذارم

مدتی هست احساس میکنم چادر حرکاتم رو محدود کرده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)