سلام خدمت همه ی کاربران بزرگوار خانواده برتر، سال نو رو خدمت همگی تبریک عرض میکنم

من امسال پرستاری نیم سال دوم قبول شدم یعنی الآن ترم یک هستم، من دو سال پیش برحسب علاقه چادری شدم، البته قبلش حجاب کامل داشتم تا جای ممکن  ولی مانتویی بودم، الآن دوباره میخوام چادرم رو بردارم ولی قبلش خواستم راهنمایی بگیرم.

من خیلی چادر رو دوست دارم ولی خوب سختی هایی داره اما دلیل من سختیش یا حرف دیگران و جو دانشگاه نیست، به خاطر اینه که من به خاطر رشتم خیلی جاها نمیتونم چادر بپوشم حالا که دانشجوم بیشتر میتونم ولی ترم های بالاتر که واحدهای عملی مون بیشتر میشه یا توی بیمارستان بعدا نمیتونم چادر بپوشم.

وقتی که توی محل کارم که خیلی آقا ممکنه رفت و آمد داشته باشه، چادر نپوشم دیگه پوشیدن چادر به نظرم بی فایده ست،  

از طرفی من قبلا که مانتویی بودم و حجابم رو با مانتو رعایت میکردم با وقتی که چادری شدم تفاوتی در نگاه ها احساس نکردم یعنی اون موقع هم برخورد آقایون خوب و محترمانه بود، و احساس میکنم حجاب مانتو و چادر خیلی تفاوتی نداره و روی دید آقایون تاثیری نداره البته منظورم مانتوی مناسب هست (سایز مناسب و با بلندی مناسب و همچنین رنگ و مدل مناسب)

من چادر رو دوست دارم و اصلا حرف بقیه رو کار ندارم که میگن با چادر بد قیافه به نظر میرسی یا میگن کسی نمیپوشه یا هر چیز دیگه ای، فقط چندتا شبهه برام به وجود آمده در واقع سوالاتی که ذهنم رو درگیر کرده و میخوام لطفا کمکم کنید به ویژه آقایون.

سوال اولم : حجاب یک مانتوی مناسب از همه نظر با چادر چقدر تفاوت داره از دید آقایون 

نمیخوام بحث رو ببرم سمت تحریک و اینجور چیزها، ولی برام سواله یه مانتوی مناسب با شلوار مناسب اذیت کننده است؟

۲_برای یک پرستار که امکان پوشیدن چادر در محل کار وجود نداره و مهمانی هم که نمیتونم چادر بپوشم فقط میمونه خیلی موارد محدود، به نظرتون فایده ای داره ؟

ممنون از این که وقت گذاشتید و سوالم رو خوندید

لطفا راهنماییم کنید.


مرتبط :

خیلی بده که حجابم رو از چادر به مانتو تغییر بدم ؟

چکار کنم تمایل به پوشیدن چادر در من دائمی بشه ؟

بهم کمک کنید چادرم رو زمین نذارم

مدتی هست احساس میکنم چادر حرکاتم رو محدود کرده

شرکت در کلاس گیتار با چادر



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
حجاب (۱۱۱ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)