سلام

من تو دوره عقد جدا شدم شناسنامه م رو با داشتن شرایط مناسب، عوض کردم. زیر سی سال دارم. دختر خوب و مهربونیم یه وقتایی هم عصبانی می شم مخصوصاً وقتی احساس می کنم درکم نمی کنن و یا ناراحتم.

از یه خونواده خوب با وضع مالی معمولی گاهاً کمتر از معمولی هستم. برادر خواهرام تحصیلکرده و موفق هستند. اهل رعایت خیلی از مسائل دینی هستم. شوهر مذهبی و مال حلال خورده رو صد در صد ترجیح می دم. پدر مادرم پیرن و بیمار. بیکارم. اهل هیچ رابطه حرام نبوده و نیستم.

حالا به نظرتون شانس ازدواج مجدد دارم؟ موردایی که بعد از جدایی بوده خیلی داغون بودن، رد کردم و خیلی ناراحت شدم. فقط ازدواج نیست که؟ جنس مذکر زیاده مهم خوشبخت بودنه. یه بار پا رو اعتقاداتم برا ازدواج گذاشتم به اصرار و بعد هم علاقه ازدواج کردم نتیجه رو هم دیدم دوست ندارم تکرار شه.

به نظر شما یه پسر مذهبی با من ازدواج می کنه؟ البته ترجیح می دم یه نفر باشه که شرایط مشابه من رو پشت سر گذاشته باشه و درکم کنه. برام جالبه دخترایی که با خیلیا هم بودن بعد ازدواج می کنن توپ! چرا؟ بعد من که مشکل و  روابط اونا رو نداشتم میگن وای شوهر داشته. چر واقعاً؟ بماند که ظاهراً هم با همه آرایش و لباس تنگشون نگاه های زیادی رو سیراب می کنن.

البته اعتقاد دارم همه چیز تو این دنیا نیست و خدا رو شاکرم که به موقع خلاص شدم اما باز یه وقتایی ناراحت میشم . تعجبم از آدماست. خوابن یا خودشون رو زدن به خواب! شاید بپرسین چرا جدا شدی؟ با نظر مشاور و خانواده اقدام کردم پس کند و کاو نکنید.  

تفاهم ما زیر سی درصد بود. لطفاً قبل از ازدواج حتماً حتماً مشاوره و آزمایش های شخصیت شناسی و ... رو انجام بدید با تفاهم می شه به عشق رسید اما با عشق بدون تفاهم تهش نفرته که می مونه.

عشق بی تفاهم مثل آتیش گرفتن کاغذ پر حرارت هست و سریع خاموش می شه. مورد دیدم طرف بعد 12 سال عاشقی نامزد کردن تازه دیدن چقدر فاصله دارن! در حالی که نتیجه تست قبل ازدواج گفته بود ازدواج نکنید بازم خودشون رو بیچاره کردن.

لطفاً اشتباه من رو تکرار نکنید. به همه دوستام میگم دوست نشید برا ازدواج یه سری تست بدید مثبت بود بیشتر آشنا شید با هم. از اول به هم وابسته عاطفی نشید اما کو گوش شنوا؟

من که اهل دوستی نبودم و ... باز سخت بود جدایی و ترک کردن فکر و یادش با اینکه تا طلاقم فقط نزدیک یکسال شد. خواهرانه می گم مواظب باشین و لطفاً جوابم رو هم بدید. راستی توانایی یه جهیزیه آبرومند معمولی رو هم دارم.


مرتبط:

پسرهای مذهبی نشانه علاقه شون به یه دختر چیه ؟

وقتی با یه پسر مذهبی برخورد میکنم چه رفتاری باید داشته باشم ؟

معیارهای پسران مذهبی برای ازدواج چیه؟

من یه پسر مذهبی و غیرتی ام

ازدواج پسر مذهبی با دختری که هیچ قید و بندی نسبت به حجاب نداره

چرا بعضی از پسرهای مذهبی سراغ دخترهای عفیف نمیرن ؟

پسر مومن و مذهبی و با ایمان دقیقا کیه ؟

ازدواج با پسری مذهبی از یک خانواده ی باز

آیا با یه پسر با ظاهر مذهبی ازدواج می کنید ؟

خجالت میکشم که بگن شوهر فلانی مذهبی نیست


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه) مسائل زنان مطلقه و بیوه (۳۵ مطلب مشابه) ازدواج با پسر مذهبی (۲۸ مطلب مشابه)