سلام دوستان

من دختری هستم حدود 19 ساله. دانشجو ترم سوم هستم. از ترم پیش با یه پسری که ترم‌های بالاتر بود آشنا شدم. باید بگم که رشته‌ی من روانشناسی هستش و این آقا هم رشته‌ای منه منتهی در ترم بالاتر.

ایشون سردبیر انجمن روانشناسی در دانشگامون هستن. و منم چون به کارهای مربوط به انجمن علاقه داشتم شماره م رو به یکی از اعضای دختر اون انجمن دادم تا منو در جلسات شرکت بده.

این آقا با اینکه از من چند ترم بالاتره امّا ترم گذشته یه کلاس و با هم مشترک بودیم. به گفته‌ی خودشون از همون اول از من خوشش اومده بود و شماره‌ی منو از اون دختر گرفت و چندین بار به بهانه‌های مختلف باهام تماس گرفت و سر آخر بهم گفت که به من علاقه مند هستش و می خواد باهام بیشتر آشنا بشه و از خدا پنهون نیست از شما چه پنهون منم چون بهش علاقه داشتم درخواست شو قبول کردم.

ولی در اینجا مشکلی وجود داره. من اینها رو گفتم تا بهتون بگم که این آقا خودش خیلی مشتاق آشنایی با من بود و به اصطلاح اون دنبال من اومد. امّا الآن با هم خیلی مشکل داریم. و تو رابط مون خیلی چیزها پیش اومده که ناراحتم می کنه.

ببینید بعد از آشنایی مون فقط تا چند وقت ایشون بهم زنگ می‌زد و حالم رو می‌پرسید و اس می‌داد بعد یه مدت به بهانه‌ی سر کار بودن و سر شلوغ بودن تلفن زدناشو اس دادناشو قطع کرد.

البته باید بگم ایشون علاوه بر درس خوندن سر کار هم میرن. امّا اوایل دوستی مون همیشه وقتی از سر کار می اومد زنگ می‌زد یا لااقل پیامک می‌داد امّا بعد یه مدت همه ی اینها فراموش شد.

این من بودم که بهش اس می‌دادم حالشو می‌پرسیدم زنگ می‌زدم. تا من زنگ نمی‌زدم اس نمی‌دادم اون هم هیچ کاری نمی کرد حتی چندیدن بار در طول روز بهش زنگ نزدم تا ببینم اون باهام تماس میگره حالم رو یپرسه ولی انگار نه انگار.

وقتی هم بهش گله می‌کردم می‌گفت شارژ ندارم. می‌گفت من زیاد شارژ تو گوشیم نمیریزم و با دوستانم رو هم از راه تلگرام رابطه دارم. همه ی اینها رو گفت و منم باورم می‌شد امّا باز هم دچار شک می‌شدم.

چون من خیلی جاه خوندم از خیلی ها پرسیدم و بهم گفتن پسری که دختری رو دوست داشته باشه اون قد زود به زود دلتنگش میشه که حتی اگه نتونه در روز مدام باهاش در تماس باشه آخر شب بالاخره یه جوری از گوشی کس دیگه ای هم که شده به دختر پیام میده و حال و احوال می کنه.

ولی این آقا اصلاً عین خیالش نبود البته بگم وقتی هم که من بهش زنگ می‌زدم رفتارش باهام کاملاً خوب بود. امّا خودش به هیچ عنوان پیش قدم نمی شد و خبری نمی گرفت انگار که من دنبالش اومده بودم و بهش پیشنهاد دادم.

بعد یه مدت گفتم با خودم بذار چند روز ازش خبر نگیرم ببینم چی کار می کنه. شاید باورتون نشه امّا بعد دو روز که ازش خبر نگرفتم فقط یه بار بهم زنگ زد و دیگه هیچ وقت باهام تماس نگرفت.

این حرکتش به من فهموند که واقعاً منو نمی‌خواست و بعد دیگه به مدت دو ماه با هم رابطه نداشتیم. امّا از اون جایی که تولدم رو می دونست تو اون دو ماه که رابطه مون قطع بود روز تولدم اس داد و تولدم رو تبریک گفت ولی من از روی عصبانیت جواب ندادم.

تا اینکه از دوباره کلاس‌ها شروع شد و تو دانشگاه دیدمش. وسوسه شدم بهش اس بدم و حرف‌های دلم رو بگم و ازش بپرسم اگه واقعاً منو دوست نداشت و براش بی اهمیت بودم چرا پاپیش گذاشت اس دادم و اون هم با این حرف که من یه بار بهت زنگ زدم و چون تو دیگه زنگ نزدی و من فکر کردم مزاحمتم و واقعاً دوست دارم خودش رو توجیه کرد و منم گفتم شاید راست بگه طفلک و رابطمونو سر گرفتیم.

حالا از آشتیمون حدود سه هفته‌ای می گذره امّا از دوباره همون رفتارهای قدیمیشو داره بلکه بدتر. نه تنها خودش خبر نمی گیره بلکه من یه هفته ست دارم هر روز زنگ می زنم جوابمو نمی ده.

چند روز پیشم تو تلگرام عضو شدم و دلیل کارهای خودش رو پرسیدم گفت تلفناتو جواب نمی‌دم چون سرم شلوغه و پیش خانواده م هم. آخه دوستان خودتون قضاوت کنید مگه میشه یه آدم در طول یه هفته حتی یه دقیقه هم وقت خالی نداشته باشه و همیشه یا سرش شلوغ باشه یا کسی پیشش؟!

حالا می گیم این رو راست میگه امّا حتی حالا که من تو تلگرام هستم و هر روز شاهد آنلاین شدنش رو هم می بینم بهم حتی یه پی ام هم تو تلگرام نمی ده و فقط من چند باری دادم و اون هم جواب داد.

و همه ش میگه سرم شلوغه به خدا من نمی تونم باور کنم. حس می‌کنم دوستم نداره و داره منو سر میدوونه من واقعاً دوسش دارم و از این بی توجهیش دارم زجر می کشم.

بهشم میگم دوستم نداری میگه اشتباه می کنی دوستت دارم. به خدا خسته شدم. فکرم این چند روزه مشغوله.

خواهش می‌کنم با نظرات تون کمی راهنماییم کنید و منو از این سرگردونی نجات بدین.



مرتبط با عشق یک طرفه :

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

فقط می خوام بدونه که عاشقش هستم، می دونم بهش نمیرسم

چرا عاشق یه نفر شدم که میدونستم هم کفو من نیست

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما ...

به صورت یک طرفه عاشق یه مدل شدم

اگه قرار نبود بهش برسم، پس چرا عاشقش شدم؟

خیلی سخته آدم عاشق کسی باشه و نتونه اقدامی بکنه

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم


مرتبط با شکست عشقی:

تصمیم دارم تا وقتی کسی ازم خاستگاری نکرده بهش حسی نداشته باشم

به پای عشقی که فکر میکردم درسته همه خواستگارهام رو رد کردم

چرا خدا منو به پسر مورد علاقم نرسوند ؟

عاشق پسر داییم شدم ولی اون بی توجهی می کنه

عشق یه طرفه سخته واسه دختر ...

پسر مورد علاقم منو خواهر خطاب کرد

انگاری فقط اومده بود تا دلِ منو ببره

شکست عشقی برای خانم ها سخت تره

چطور بعد از شکست عشقی و عاطفی خودم رو جمع و جور کنم؟

کمک به فراموشی شکست عشقی یه دختر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)