سلام
من یه دختری هستم که امسال دانشجو شدم و از رشته و دانشگاهی که توش قبول شدمم صد در صد راضیم اما تو کلاس و خوابگاهم به مشکل برخوردم .

کلاس ما صد نفرس که نصفشم پسره ، دوست پیدا کردن برام مشکله چون یه سری که با هم از قبل اشنایی دارن و با دوستای قدیمیشون می گردن یه سری هم تهرانین و من احساس می کنم خودشونو می گیرن , و بقیه هم کلا به فکر درسن ... از طرفیم زمانی که کلاس داریم کمتر از مدرسست و وقتمون برای اشنایی کمتره .

بیشتر از اون تو خوابگاه مشکل پیدا کردم من اخرین نفریم که اومدم خوابگاه اونا از قبل با هم اشنا و دوست شدن و یه جورایی نسبت به من مث غریبه ها رفتار می کنن و حتی چند دفعه بهم بی محلی کردن, مادر یکیشونم باهاش مونده که خیلی رو مخه منه البته به زودی میره ...

همشون مال شهرای مختلفن , لهجه دارن و به نظرم خیلی بچه مثبتن , چند دفعه تلاش کردم باهاشون سر حرفو وا کنم ولی جز چند تا جمله ی کوتاه چیزی بینمون رد و بدل نشده .

یه نفر هست که حاضره جاشو با من عوض کنه ولی دلم نمی خواد انقد ناتوان باشم از طرفیم نمی دونم که اتاقی که میرم بهتر از اینجایی که هستم باشه , جمع کردن وسایل و دوباره چیدنش تو یه اتاق دیگه هم سخته .

سه تا از همکلاسیای دبیرستانم باهام هم کلاسی  هستن ولی خوابگاهشون جداس و برام امکانش نیست که به خوابگاه اونا برم البته بیشتر اوقات اتاق اونا هستم و کمتر تو اتاق خودم می مونم چون رفتار هم اتاقیام منو ناراحت می کنه .

در کل همه چیز برام خیلی ناراحت کنندست من عادت دارم که ادمای زیادی دور و بر خودم داشته باشم و ادم خون گرمیم اما رفتار همکلاسیام و هم اتاقیام منو ناراحت می کنه  ...

ببخشید اگه چرت و پرت زیاد گفتم بذارید به حساب سن کمم ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) زندگی دانشجویی (۳۹ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)