آقای نجفی یه درخواستی دارم ازتون!
من تا حالا خیلی از این کار حاجت گرفتم خیلی دوست دارم به بچه های سایت هم این موضوع رو بگم...
چهارشنبه دیگه تولد امام رئوف ... آبروی ایران و ملجأ بی پناها امام رضاست! امام رضا رو خیلی از جوونا به گشایش ازدواج میشناسن! ازتون میخوام روز چهارشنبه همگی یه بار دعای توسل رو راس ساعت 10 شب بخونیم و بعد از اون دعای قبل و بعد از زیارت امام رضا و صلوات خاصه حضرت رو ادا کنیم.حتما هم بین نماز مغرب و عشا نماز غفیله رو بخونید توی قنوت هم برای هم دعا کنیم!
خیلی دوست دارم دست جمعی این کار رو انجام بدیم ازتون خواهش میکنم این پست رو تا روز تولد بالای سایت و با رنگ قرمز قرار بدید تا همه ببینن و بعد هم هر کس بیاد بگه که انجام داده یا نه...
من هر سال منتظر این روزم تا برای همه دعا کنم...شک نکنید اگر دلتون شکسته باشه دست خالی نمیمونید. ان شاء الله منو از دعای خیرتون بی نصیب نذارید 

********اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی  و حُجَّّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ.********

پیشنهاد:

یک شب طلایی بجای چهل شب

اگه یک دعای مستجاب داشته باشید اون چیه ؟

برای حاجت های همدیگه دعا کنیم

30 راهکار عملی دعا کردن صحیح

چرا وقتی بارون میباره آدم دوست داره دست به دعا برداره؟!

دعا در حق دیگری زود مستجاب میشه

احساس میکنم چون گناه میکنم خدا دعامو مستجاب نمیکنه

عاقبت به خیر نشد کسی جز به دعای خیر پدر و مادر

روش درست دعا کردن و موانع استجابت آن (1)

اعمالی که باعث عدم استجابت دعا می شوند

مطمئن باشین که با دعا کردن هیچی عوض نمیشه !

دعا کردن در حق دیگری چقدر تاثیر داره در اون فرد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)