سلام دوستان

من یه خانم خانه دار با سن ۲۸ هستم مشکل من اینه که خیلی ولخرجم. نمیدونم چطور زندگیم رو مدیریت کنم هر وقت دلم میگیره باید برم بازار و خرید کنم .

درآمد همسرم هم زیاد نیست وقتی خرید میکنم بعد عذاب وجدان دارم چرا پول خرج کردم و پس انداز نکردم یا چیزایی رو میخرم که زیاد لازم نیست .

اگه میشه شما تکنیک هایی رو به من پیشنهاد بدید که بتونم مدیرتم رو تو زندگی بهتر کنم و هم جلو خرج اضافه رو بگیرم

با تشکر


مرتبط :

معرفی فروشگاه اینترنتی جامع و مطمئن

شکایت از پشتیبانی ضعیف فروشگاه اینترنتی

معرفی مراکز خرید مخصوص خانم ها

خانم ها ، معمولا چه قدر خرید میکنید ؟!

چه کار باید کرد تا کسی اعتماد به خرید از اینترنت کنه ؟

خرید برای آقایون واقعا مشکلتر از خرید واسه یه خانومه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)