با سلام 

دوستان، من جایی زندگی میکنم که همه چیزهای لازم منو نداره. برای همین اکثر خرید هام رو اینترنتی انجام میدم.

فروشگاه اینترنتی که همه چی بفروشه (تو مایه های دیجی کالا) که خودتون خرید میکنید و قیمت های مناسب و تخفیف خوبی داره معرفی کنید، یا اگه تجربه ای دارید بگین ممنون میشم .

پ.ن: مشتری ثابت دیجی کاللا هستم اما خوب خیلی از اجناسش که تموم میشه رو دیگه نمیاره و ناموجوده. برای همین دنبال یک سایت مطمئن دیگه ام هستم.


مرتبط :

شکایت از پشتیبانی ضعیف فروشگاه اینترنتی

معرفی مراکز خرید مخصوص خانم ها

خانم ها ، معمولا چه قدر خرید میکنید ؟!

چه کار باید کرد تا کسی اعتماد به خرید از اینترنت کنه ؟

هر وقت دلم میگیره باید برم بازار و خرید کنم

خرید برای آقایون واقعا مشکلتر از خرید واسه یه خانومه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خرید اینترنتی و مشورت در خرید (۹۰ مطلب مشابه)