سلام و خسته نباشید
من یک تولید کننده هستم که به دلیل کسادی بازار خرید و فروش کفش و برگشت خوردن اکثر چک های دریافتی برای رفع این مشکل اقدام به فروش کفش به قیمت عمده کردم . اما چون توان گرفتن مغازه خوب رو ندارم اقدام به فروش اینترنتی کردم .

سوالم از دوستان اینه ؛
شرط اعتمادتون به خرید اینترنتی چیه؟
چه کار باید کرد تا کسی اعتماد به خرید از اینترنت کنه ؟

قبل از پاسختون این رو هم بگم که روش ارسال کالا و دریافت وجه درب منزل رو امتحان کردم
چون شخص سفارش دهنده زمان سفارش پول نداده سه حالت پیش میاد

1_شخص ادم با انصافی هست بسته رو تحویل میگیره پولش رو میده .

2-  شخص بیمار هست الکی تو سایت سفارش میده  ادرس قلابی میده بسته برگشت میخوره هزینه پستی ضرر میدم .

3-شخص بسته رو سفارش میده اما بعدا پشیمون میشه و موقع رسیدن سفارش بسته رو تحویل نمیگیره و برگشت میخوره پول پست می افته گردن خودم و ضرر .

با توجه به اینکه من به قیمت عمده میفروشم سودم بسیار کم هست

tabriz-charm.ir


مرتبط :

معرفی فروشگاه اینترنتی جامع و مطمئن

شکایت از پشتیبانی ضعیف فروشگاه اینترنتی

معرفی مراکز خرید مخصوص خانم ها

خانم ها ، معمولا چه قدر خرید میکنید ؟!

هر وقت دلم میگیره باید برم بازار و خرید کنم

خرید برای آقایون واقعا مشکلتر از خرید واسه یه خانومه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خرید اینترنتی و مشورت در خرید (۹۰ مطلب مشابه)