سلام

من دختری 26 ساله ام که سه ساله ازدواج کردم خدا رو شکر همسر خیلی خوبی دارم اما یه مشکل دارم من واقعا آدم حسودی هستم. مثلا زمان ازدواج مون شوهر من برای من سنگ تموم گذاشت ولی الان که ازدواج برادرشه من همش غر میزنم. هر وقت اونا از مجلس شون حرف میزنن من خودخوری میکنم و در نهایت با شوهرم به سردی قهر میکنم .

شما بگین من چیکار کنم که حسادت نکنم و تلافیش رو به جون شوهرم در نیارم فاصله ام داره با شوهرم زیاد میشه


مرتبط :

با حسادت های بی جا، زندگی رو به خودم و شوهرم زهر کردم

چرا باید نسبت به زنی که ابزار جنسی بوده حسادت کنم ؟

به همه در مورد حسادت مشاوره میدادم ولی ظاهرا گرفتارش شدم

فایل صوتی پیرامون مسئله ی حسادت

حسادت بعضی از خانم ها نسبت به یک دیگر بلای جان مردهاست

به رابطه ی مادرم و خواستگارم کمی حسادت می کنم

حسادت در زنان و مردان

خیلی حسودم دلم نمیخواد شوهرم به غیر از من با کسی بخنده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)